You Can't Fake Fashion




Dostałam wczoraj powiadomienie na maila o serii torebek You can't fake fashion, które faktycznie nie są fake'iem. Torebki są naprawdę wspaniałe, niestety większość z nich jest ponad moim zasięgiem ale stwierdziłam, że muszę się nimi z Wami podzielić, w końcu ja Waszych budżetów nie znam więc o ile coś mi się podoba z droższych rzeczy to czemu nie mogę Wam pokazać :-) Czasami po prostu dobrze też jest popatrzeć na coś droższego, bo to może nam nadal inspiracji do jakiś zestawów stylizacyjnych albo pracy DIY.

Oto cała galeria. Co jest ważne, aukcje na większość przedmiotów kończą się dzisiaj dlatego także chciałam Wam wszystko pokazać, bo o ile coś się Wam spodoba to jest naprawdę bardzo mało czasu na zastanowienie się. Ja jak się patrzę na to torebki to niektóre są tak pyszne, że aż szkoda, że nie mam od tak jak się pozbyć 100 dolców - no ale nie mam, no to co zrobię. O ile będę miała podobny materiał to może pokuszę się o DIY :-)












W ogóle uważam, że to jest świetny sposób aby tak wybrać jeden krój torby i zrobić z tego co tylko dusza zapragnie. Czekam na taką inicjatywę w świecie blogerek DIY moje Panie! :D


1 komentarz:

  1. http://zakochanawmarzeniachx33.bloog.pl/
    No cóż ! Niektóre torebki są bardzo ładne. Podobają mi się . < 3 Ale ich ceny no jednak są drogie . Też fajny pomysł, żeby zrobić DIY :) U mnie nn zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń