Victoria's Secret Sukienki Wiosna 2013



Jedna z moich ulubionych firm modowych Victoria's Secret przychodzi do nas na wiosnę z rabatem 20% na całą wiosenną kolekcję. Mamy do wyboru, koszulki, bluzki, spodnie, spódnice jednak moją uwagę przyciągnęły sukienki. O ile Ruelala mnie nieco zniesmaczyła tą straszną czernią to jestem pewna, że Victoria's Secret zrobi na mnie dobre wrażenie jak zawsze.

Cała kolekcja Victoria's Secret jest utrzymana w kolorach wiosny. Mamy tu ciepłe i soczyste barwy, lekkie i zwiewne materiały i wygodne kroje, które pozwolą nam na długie wiosenne spacery, pośród budzących się do życia ogrodów. Sukienki z tej kolekcji są proste, można by nawet rzec, że zwykłe jednak jak wiecie z wybiegów Victoria's Secret stawia na dodatki, a gdy stawiamy na dodatki nie możemy mieć po prostu kreacji strasznie skomplikowanej. Tutaj odsyłam Was od razu do mojego postać TUTAJ dowiedzie się jaki jest idealny wzór na zestaw biżuterii.

Poniżej prezentacja sukienek z najnowszej kolekcji Victoria's Secret na wiosnę. Sukienek jest więcej, ale chyba nie ma sensu wszystkich ich tu pokazywać. Chciałabym Wam pokazać po prostu czego możecie się spodziewać po Victoria's Secret na ten sezon oraz jak się kształtują ceny.











W sumie niektóre sukienki to na polskie lato a nie wiosnę jednak no cóż poradzimy, że żyjemy w takim zimnych kraju. Nikt na pewno nam nie będzie też wciskać, że mamy sukienkę z kolekcji wiosennej latem kiedy będziemy chciały się w niej pokazać w kwiecie lata więc spokojnie można sobie i latem nosić. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz