Zestaw Retro - Stylizacja



Ostatnio miałam za zadanie znaleźć dla siebie strój w stylu retro jednak na tyle nowoczesny aby nie wyglądać jak swoja własne babcia w czasach kiedy miała tyle samo lat co ja. Muszę się Wam przyznać, że ten styl nie jest moim ulubionym. O ile lata 20 czy lata 50 idzie jakoś określić stylowo bardziej to retro jest bliżej nie nazwanym okresem w modzie. Próbowałam zrobić coś sama z ciuszków jakie mam w domu jednak nie wyszło - wyglądałam jak babuleńka...

Dzisiaj ta myśl nie wiem jak do mnie wróciła, jednak postanowiła jeszcze raz poszukać i stworzyć Wam jakiś fajny komplecik, który jest w stylu retro a nie jest ubraniem babcinym.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Mamy tutaj i koszulę bez rękawów i spódnicę lekką, plisowaną z wysokim stanem oraz typowy kształt kopertówki jak na dawne czasy. Wszystko przykraszone jest złotem i srebrem co spokojnie możemy zastosować jako strój na swobodną randkę albo wyjście z dziewczynami do kawiarni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz