Pierścionki na 2 palce



Ostatnio u mnie na blogu dziewczyna szukała informacji o pierścionkach na 2 palce. Możliwe, że gdzieś o tym wspomniałam jednak na pewno nie wrzucałam Wam fotek. Ja osobiście nigdy nie miałam takich pierścionków i w sumie obawiam się czy one będą na tyle wygodne aby normalnie móc w nich wykonywać wszelkie prace w domu. Wiadomo, że jak przyprawiamy mięsko i robimy z tego kotlety to ściągamy pierścionki, jednak na przykład pisania na klawiaturze czy nie będzie problematyczne z takim pierścionkiem na więcej niż na jeden palec. Dokładnie tak, są pierścionki nie tylko na dwa palce ale i na trzy oraz na cztery więc totalnie eBay oszalał na punkcje ozdabiania naszych dłoni. Ogólnie głównie możemy spotkać właśnie pierścionki na 2 palce jednak z przodu zasłaniać mogą i wszystkie palce tak jak byśmy miały kastet :-)

Mój pokaz możemy zacząć od pierścionka z serduchami za zaledwie 1 dolara.



Aby Was nie zasłodzić kolejna wersja jest na trzy palce i wygląda dość strasznie jak z filmu o wilkołakach.


Możemy sobie zafundować złote lub srebrne szpony...

Kolejny pierścioneczek na 2 palce troszkę śmieszny.. możemy chodzić z wiszącymi ustami.



Nosek i usta będą wisieć nam między palcami - doznania na pewno ciekawe.

Kolejny pierścionek już możliwe, że znacie, bo chyba też go widziałam na Allegro. Mamy tutaj wyznanie miłości do UK.


Następny pierścioneczek jest złotawy z kryształkami - też na dwa palce.


Dla wielbicielek jednak czegoś bardziej autentycznego mamy srebrny pierścień z kryształkami od Swarovskiego - tutaj już cena wynosi 20 dolarów.


Bardziej delikatna i tania wersja z perełkami.


Jestem ciekawa czy jakby to pokazać facetowi to domyśliłby się co to może być. Dla tych co znają się na kastetach to może coś by im poświtało pod czuprynką, jednak dla takiego księgowego to równie dobrze mogłaby być spinka do włosów.

Skoro o panach mowa to dla nich też coś tu się znalazło, mianowicie pierścionek na dwa palce z Batmanem.


Dla gotów mamy srebrny krzyżyk.


A na sam koniec prostota i elegancja za jedyne 10 dolarów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz