Urocze komplety biżuterii

Szukając dziś rano kolczyków pasujących do mojego pierścionka i nie mogąc znaleźć nic co by wyglądało odpowiednio stwierdziłam, że może warto by czasem zakupić jakiś komplet biżuterii, ale coś ciekawego a zarazem swobodnego (nie żadne złoto). Natrafiłam na kilka fajnych opcji. Niektóre z nich nie są już dla mnie, bo nie ten wiek jednak przedstawię Wam wszystko co ciekawego znalazłam ponieważ nigdy nie wiem kto trafi na mojego bloga. Każda z nas ma jakieś swoje specjalne oczekiwania od biżuterii i każda z nas może mieć inny styl i gust stąd też propozycji jest kilka i mam nadzieję, że coś Wam "wpadnie w oko".

Na pierwszy ogień idzie zestaw krokodylków za 9 dolarów (28zł).


To po lewej to pierścionek wężowy na palec. Na początku może być to trudne do ogarnięcia jednak całość jest kolorowa, ciekawa i bardo oryginalna.

Kolejna opcja jest super słodka typu My Sweet 16 i tutaj już nie mamy pierścionka tylko kolczyki i otwierany (ze schowkiem) wisiorek z zawieszką za 13 dolarów czyli 42zł.


Kolejna opcja jest typu Swarovski i tutaj mamy już cały komplet pierścionek, zawieszka + kolczyki. Cena to już 27 dolarów czyli około 86zł jednak całość jest posrebrzana.

Kolejna opcja jest też typu Swarovski jednak w innej kolorystyczne i bardziej zdobna - tutaj koszt wynosi 18 dolarów czyli 57 złotych.

Następna opcja to wszystko w jednym zestawie oprócz wisiorka, kolczyków i pierścionka dodatkowo mamy tu jeszcze bardzo zdobną bransoletkę. Całość jest w utrzymana w takim jakby starodawnym stylu dlatego też nie do wszystkiego pasuje - tu się musimy przed zakupem zorientować czy takie dzieło będzie pasować do nas i naszej garderoby. Całość jest w cenie 8 dolarów czyli około 25zł.


Na koniec jeszcze opcja dla wielbicielek i fanek Hello Kitty. Ja osobiście nigdy nie szalałam za tego typu dodatkami jednak wiem, że wiele dziewczyn uwielbia tego słodkiego kotka więc i dla Was się coś znajdzie.

Za 17 dolarów (54zł) mamy taki sam full zestaw jak powyżej).. Kolczyki z hello kitty, pierścionek hello kitty, bransoletka hello kitty, zawieszka i łańcuszek hello kitty.. jednym słowem atak slodkiego kota ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz