Sztuczne Rzęsy || Co dostaniemy na eBayu

Jak mnie już znacie troszkę to pewnie wiedzieć, że gdy ja szukam czegokolwiek na eBayu to zawsze wybieram filtr, darmowe dostawy i dostawy do Polski oraz opcję "kup teraz". Ogólnie ja nie lubię płacić za dostawę i może często bywa tak, że jak coś co zamawiam w "darmowej dostawie" faktycznie nie posiada takiej opcji tylko cena dostawy jest wliczona w produkt, jednak po prostu jak widzę cenę dostawy to wolę iść do sklepu stacjonarnego. Wiem.. dziwna jestem ale tak mam. Nie chcę Wam pokazywać rzeczy, które są w formie licytacji, bo według mnie to się mija z celem, ponieważ co to da skoro ja teraz Wam powiem, że coś jest za 1$ jak faktycznie wszystkie wiemy, że gdy aukcja się skończy będzie to co najmniej 10$.

Ogólnie do sztucznych rzęs trzeba użyć kleju (nawet o ile mają powłoczkę klejącą) i tutaj akurat nie jestem ekspertką jednak poczułam się w obowiązku poszukać troszkę info na ten temat skoro już chce pisać o sztucznych rzęsach. Natrafiłam na klej Duo z Inglota, który jest w cenie 20zł i ma naprawdę wiele opinii na wizażu (o ile któraś z Was nie zna tej strony, choć nie wierzę to polecam sprawdzić). Z tym klejem spotkałam się też na wielu kanałach YouTube dziewczyn, które robią makijaże na swoich filmach. 

Na początek chciałabym pokazać bardziej klasyczne wersje rzęs, których cena mieści się w zakresie od 1 do 4 dolarów.













Te rzęsy są sprzedawane w zestawach po 10 par i choć wyglądają bardzo ładnie nie chce mi się wierzyć, że są delikatne, zdaje mi się niestety że to są zwykłe plastiki. Wątpię aby w cenie 5zł za 10 par bez kosztów przesyłki dostać coś w dobrej jakości, jednak, jeśli chcecie po prostu wiedzieć czy jakiś rodzaj rzęs będzie Wam pasować to można je zamówić i sprawdzić a potem dopiero kupić rzęsy w tym samym modelu z lepszego tworzywa.

Kolejne rzęsy są sprzedawane łącznie z klejem (klej pewno niezbyt więc nie polecam na dłuższe wyjście) ale jest to już jedna para. Ich cena to 3 - 4zł.











Jak widzicie te rzęsy są na takich czarnych paskach i może się wydawać, że to jest fajne, bo wygląda jak eyeliner i łatwo jest zobaczyć gdzie smarować klejem jednak niestety (miałam takie) wyglądają one sztucznie.. tym bardziej jak mamy tylko te rzęsy i żadnej linera czy cienia. Wtedy dosłownie widać, że mamy przyklejony pasek plastiku do oka. Dla osób, które lubią się mocno malować, to te rzęsy może i będą OK, jednak na prawdę nie polecam ich do delikatnego typu urody i do osób lubiących skąpy makijaż.

Na Koniec chciałabym Wam pokazać bardziej fantazyjne rzęsy.

Za 3 dolary czyli jakieś 10zł możemy mieć takie ciekawe, piórkowe rzęsy.

A poniższe rzęski możemy kupić za $2,50.












Ogólnie musicie wiedzieć, że na eBayu dostaniecie również wszystko to co widzicie na Allegro (chyba, że na Allegro jest coś polskiego). Ceny na ogół na Allegro są ciut droższe, jednak Allegro na ogół to szybsza droga o towaru ponieważ na eBayu mamy do czynienia z kontaktem międzynarodowym i nasze przesyłki często czekają na samolot.

Znajdziecie tu też naturalnie zestawy do przyklejania rzęs i kępki ale to już myślę, że opiszę kiedyś w innym poście.

1 komentarz:

  1. Ja wolę te rzęsy http://sklep.mink-lashes.pl/rzesy/rzesy-express-jedwabne-silk/rzesy-jedwabne-silk-profil-j-b/ i są super. Nie bolą mnie oczy, a od makeupu bolały i efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń