Paznokcie na zimę || Stylizacje paznokci

To nad czym wciąż ubolewam to fakt, że wciąż za naszymi oknami szaleje zima, która nie dość, że sprawia, że ślizgam się na chodniku jak Gołota w tańcu na lodzie to jeszcze jest tak zimno, że totalnie nie zwracam uwagi na to jak się ubieram i ma być po prostu ciepło. Strasznie mnie drażni jak mamy temperaturę poniżej zera tym bardziej, że mam lekko odmrożone ręce i każda niska temperatura znów może mi je uszkodzić.
Jedynie na co jeszcze uwagę zwracam w zimie to paznokcie. Skoro moja fryzurka pod czapką totalnie się rozwali i zmieni się w coś niekształtnego to wolę się skupić na czymś czego nie da się od tak zepsuć pogodą czyli nasze pięknie umalowane paznokcie. O ile niektóre z posiadaczek sztucznych paznokci mogą cierpieć zimą.. no bo jak tu dobrać sobie rękawiczki, które nie zepsują nam pazurków, pomieszczą całą dłoń i które nie zostaną przedziurawione przez pazury? Ja się borykałam wiele lat (choć mając swoje naturalne paznokcie dość długie), że nic się nie da z tym zrobić - albo wybierzemy za duże - i przez co niewygodne - rękawiczki, albo będziemy dziurawić te bawełniane. U mnie właśnie rękawiczki szły do kosza mniej więcej co miesiąc bo pazury je przecierały. 

Jednak post ten nie będzie o moim marudzeniu.. choć jak pewno czytacie moje wpisy to wiecie, że lubię pomarudzić a post będzie o stylizacjach paznokci na zimę.

Pokaże Wam kilka ciekawych stylizacji paznokci na zimę, które znalazłam w Internecie. Niektóre są skomplikowane inne mniej (które jest łatwiej wykonać).






O ile zimę nie lubię (nawet jako dziecko nie lubiłam jeździć na sankach) to stylizacje paznokci na zimę mi się bardzo podobają. Pomimo, że nie pasują do mnie kolory chłodne to bardzo fajne są te propozycje tym bardziej o ile nie mamy takiej zwykłej brzydkiej zimy z chlapą, tylko taką z fajnym i puszystym śnieżkiem za oknem.

Na sam koniec prawdziwe arcydzieło w kategorii stylizacji paznokci - ukłony dla autorki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz