Fajne i Ciekawe Sznurowadła, Sznurówki || Co na eBay

Zbliża się wiosna i czas kiedy będę mogła ubrać swoje ukochane "adidasy" w stylu Thug Style, które na początku mogłyście zobaczyć w mojej stylizacji dnia dawno dawno temu (jak jeszcze robiłam zdjęcia telefonem :P). Ogólnie ja jestem osobą, która lubi taki styl łączony coś troszkę jak raper ale z kobiecymi elementami. Czyli nie chodzę w wielkich bluzach i nie mam grilla na zębach ale i nie lubię spódniczek i szpilek. Trudno jest to wyjaśnić dlatego także musicie czekać na nowe stylizacje i OOTD, które zapewne wiosną się posypią z rękawa :-)

Jakkolwiek uwielbiam takie wysokie buty adidasy, które są w takim stylu.



Do takich butów bardzo często używa się ciekawy, kolorowych oraz oryginalnych sznurówek. Ja osobiście kupując moje buty dostałam 3 komplety sznurówek: białe, żarwiate różowe i w kolorze nieba latem, czyli taki soczysty błękit. Buty naturalne są także w takich kolorach. 

Ogólnie w moim kolejnym wpisie chciałabym Wam przedstawić ciekawe wiązania sznurowadeł więc i tam zapraszam, a w tym wpisie chcę Wam pokazać co Ciekawego możemy "dorwać" na eBayu.

Za 3 złote możemy mieć zwykłe grubsze sznurówki w ciekawych kolorach.




Ale... oprócz takich zwykłych (choć kolorowych) sznurowadeł mamy możliwość zakupienia czegoś odstrzelonego i szalonego. Oto ledowe sznurówki.

Za $2,60 możemy mieć takie cuda (8zł).






Gadżet jak się patrzy.. sama chyba bym się nie skusiła jednak polecam wszystkim tym, którzy lubią jak ich dobrze widać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz