Zestawy do manicure


Dzisiaj przyszły do mnie naklejki na paznokcie, które przed użyciem musiałam nieco przyciąć a na koniec jeszcze po naklejeniu na paznokcie musiałam je przypiłować prosto oraz pod kątem dla jakby lepszego połączenia brzegów naklejki względem paznokcia. Przypomniało mi się wtedy jak niedawno szukałam jakiegoś prostego zestawu do manicure. Albo natrafiałam na zestawy bardzo skomplikowane albo niewystarczające. Nie wiem czy zestawem do manicure można nazwać dwa pilniki do paznokci. 

W końcu kupiłam zestaw dość okrojony bo tylko: pilnik, obcinaczka do paznokci oraz penseta. Troszkę brakuje mi wielofunkcyjnego pilnika, który ma także nada błysku paznokciom oraz wygładzi płytkę paznokcia jednak takiego zestawu nie mogłam znaleźć.

Chciałabym Wam dziś pokazać w tym wpisie zestawy do manicure z eBaya, bo aktualnie to moje pierwsze źródło szukania informacji :-)

Za $6,90 czyli około 23zł możemy otrzymać bogatszy zestaw niż mój.

Miałam kiedyś podobny zestaw jednak szczerze mówiąc nie mogłam się zorientować do czego służy większość tych rzeczy, ale jeśli ktoś się orientuje w tym wszystkim, lubuje się w narzędziach wyglądu chirurgicznego lub chce kupić coś ciekawego na prezent to to jest akuratny zestaw.

Za $20 z RiMei mamy zestaw dość podobny jednak wygląda jakby bardziej profesjonalnie i drogo. Przede wszystkim mamy lepszą skórkę jak i więcej miejsca na odpowiednie narzędzia.


Za RiMei damy więc aż 64zł. Myślicie, że warto? Sprawdźcie po zdjęciach poniżej czy jakość wykonania faktycznie można ocenić na 5+







Dbajcie moje Drogie o pazurki, bo naprawdę jest mało rzeczy gorszych niż brzydkie paznokcie i kobiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz