Trądzik || Domowe sposoby na pryszcze

Dziewczyny w temacie o tetracyklinie, którym Wam gorąco polecam i który możecie znaleźć TUTAJ pisałam o tym taki wpływ ma tetracyklina na nasze zęby. Lek ten jest stosowany właśnie do leczenia trądziku. O ile pewnie większość z Was tych, które mają problem z trądzikiem czy po prostu z wypryskami ma już pewnie jakieś sposoby na to przygotowane przez dermatologów i może to działa a może i nie. Jeśli natrafiliście na takich dermatologów jak ja mogłyście spotkać się z rozczarowaniem.

Ten wpis jednak nie jest po to, aby się użalać ale po to aby pokazać Wam rozwiązanie. Ja sama wpadłam na to przeglądając Internet w języku angielskim pod hasłami lek na trądzik. W języku polskim ówcześnie było bardzo ubogo i jedyne wyniki to poradnie lekarskie, leki na receptę i takie podobne tematy. W języku angielskim natrafiłam na artykuł i forum dotyczące wody utlenionej. Ogólnie temat na forum nie dotyczył trądziku a wody utlenionej jako leku na wszystko. Ludzie się tam wypowiadali, że wodą utlenioną leczą wszystko nawet pozbywają się komórek patologicznych (rakowych). Kilka osób rozwinęło temat dotyczący trądziku i wody utlenionej i właśnie tego szukałam. Po przeczytaniu wszystkiego stwierdziłam, że wyglądam już tak koszmarnie, że chyba za bardzo sobie nie zaszkodzę, a że jestem dość śmiała w takich tematach (nawet kiedyś spróbowałam cyjanku dla jaj) no to postanowiłam spróbować.

Jaki był mój stan? Najgorzej było na bokach szyi, tam praktycznie nie było centymetra prześwitu zdrowej skóry, wszystko było zaognione i wyglądało jak z horrorów o śmiercionośnych wirusach. Czoło i broda wyglądały dość podobnie, na środku twarzy było tego mniej, plecy były równie zasiane stanami zapalnymi. Stany zapalne były takie jak na zdjęciu poniżej.


Tylko, że w moim przypadku to jeszcze całe boki szyi i jeszcze kawałek dekoltu. 

Na czym polegał eksperyment z wodą utlenioną? Po pierwsze okłady z wody utlenionej po drugie picie jej w rozcieńczeniu wody. O ile przykładanie wody utlenionej jeszcze każda z nas może sobie zafundować to picie jej wzbudza w nas mieszane uczucia i wierzcie mi, że na początku też się bałam ale spróbowałam i to był jeden z najlepszych wyborów w moim życiu. 

Kuracja polegała na tym, aby codziennie pić wodę utlenioną z wodą zwykłą. Najpierw 1 dnia do pół szklanki wody polewamy kropelkę wody utlenionej i wypijamy i tak codziennie zwiększamy dawkę aż do 10 kropel na połowę szklanki. Taka woda utleniona pomaga nam dotlenić cały organizm od środka a okłady na buzię - już z samej wody utlenionej pozwalają z tym walczyć od zewnątrz. Co do picia wody to jest ona zwykła w smaku tu nic nie poczujecie zimnego jednak przykładanie wody utlenionej na nasze pryszcze to już ciężka sprawa. Musimy na oczyszczoną buzię przykładać wacik z wodą utlenioną tak długo, aż poczujemy pieczenie i to pieczenie nam odpuści ("wygryzie" bakterie beztlenowe z pryszcza). Ja to robiłam jedynie na noc, bo wychodziłam z tego cała czerwona. Pieczenie było straszne do wytrzymania jednak wiedziałam, że aby wyglądać dobrze muszę to zrobić. W moim przypadku dużo z ranek było otwartych dlatego także woda utleniona bardzo szybko została wchłaniana, praktycznie po kilku sekundach już czułam mocne pieczenie. O ile wasze pryszcze są podskórne może to potrwać nieco dłużej. Po kilku dniach było już o wiele lepiej a po miesiącu zostały mi jedynie blizny po tym co wcześniej drapałam (cholerstwo swędziało jak głupie tym bardziej na lekach od dermatologa) - obecnie  blizn już nie widać i trądzik nigdy nie powrócił. Obecnie mam tylko pryszcze po niewłaściwej diecie jakiegoś dnia albo przy zmianie tabletek antykoncepcyjnych.

Dziewczyny wystarczyły waciki z 1 buteleczka wody utlenionej aby w miesiąc wyglądać z bestii do piękności. Woda utleniona kosztuje około 1zł dlatego nie dziwcie się dlaczego nikt Wam o tym nie mówi i nikt publicznie nie chwali tej metody. Lekarze będą Wam wciskać zapewne kity, że to głupota i że to Wam pogorszy stan jednak co tu się dziwić.. większość z nim już dawno jest miła tylko wtedy kiedy im płacimy a oni zarabiają % na polecaniu leków i wypisywaniu na nie recepty. Nie dajcie się koncernom farmaceutycznym i poczytajcie troszkę w necie o tym jakie są rodzaje bakterii w trądziku i jak działa woda utleniona. 

O ile znacie się dobrze na j. angielskim polecam wpisanie hydrogen peroxide for acne i sprawdzenie samemu co piszą ludzie. Niestety nie mogę znaleźć teraz forum, na którym czytałam o tym (możliwe, że ktoś im się już dobrał do tyłka za szerzenie informacji leku na wszystko za 1,20zł). O ile przeczytacie na internecie o tym, że można do pryszcza przyłożyć wacik z H2O2 to nie ma info o tym żeby to pić i żeby to stosować przy trądziku. Dlaczego? Pryszcza raz mamy a raz nie mamy i nie kupujemy tutaj na to specjalne leki bardziej zakrywamy korektorem, więc tutaj nikt na nas nie zarobi... a leki na trądzik bywają w cenie 50zł za 2 tygodnie leczenia gdzie jeden krem nie wystarczy.

Jeśli macie pytania czy wątpliwości spokojnie możecie pisać, odpowiem na wszystkie pytania.

4 komentarze:

  1. Na trądzik rewelacyjna jest maska z dodatkiem miodu Manuka - najlepiej zmieszanego z jogurtem lub płatkami owsianymi, stosowana jako kuracja 3 razy w tygodniu. Naprawdę działa. Plus oczywiście zdrowa dieta. W pół roku problem znika - bez antybiotyków i agresywnego złuszczania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z trądzikiem walczyłam ponad 7 lat , dziś jestem szczęśliwa z efektów jakie przyniósł mi krem z śluzem ze ślimaka :-) używałas moze ??? Efekty są rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też walczyłam z trądzikiem. Ale od razu widzę, że to drugie zdjęcie, to obrabiane graficznie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie moja buzia, także nie wiem :-) ale być może

      Usuń