Spodnie narciarskie || Skąd i za ile

Ponieważ nadal mamy zimę i jedna z moich znajomych nie dawno poszukiwała spodni narciarskich dla siebie stwierdziłam, że ja Wam też takich poszukam. Ona szukała dość długo, ponieważ chciała znaleźć takie w rozsądnej cenie i takie, które faktycznie będą wyglądać damsko. Ja osobiście raz w życiu miałam spodnie narciarskie i miałam wtedy z 8 lat, bo kazali mi chodzić na sanki (koleżanki mnie wyciągały) a potem mój kontakt ze śniegiem staram się ograniczać do minimum jakie trzeba przeżyć kiedy mieszka się w Polsce. 

Jakkolwiek zobaczmy co mają dla nas w dziale spodni narciarskich dla kobiet.

Zacznijmy od Allegro, ponieważ Allegro to szybka sprawa wypłata-wysyłka i towar jest u Was w przeciągu kilku dni (chyba, że sprzedawca zaniedba swoje obowiązki) więc to dobra opcja jak niedługo wyjeżdżacie w góry.

Pierwszy ciekawy wynik na jaki trafiłam to spodnie za 110zł dostępne w trzech kolorach: czarny, róż i fiolet.


Spodenki są całkiem fajne, spokojnie mogłabym takie ubrać - tym bardziej jakby była do tego kurtka w podobnym stylu. Na dodatek spodnie mają membranę i są termoaktywne. Szczerze, dopiero w tę zimę dowiedziałam się na podstawie butów  co to znaczy jak ubiór zimowy ma membranę - to jest wspaniała rzecz. Nic nigdy tak dobrze nie trzymało ciepła - serdecznie polecam dla wszystkich tych, którym jak mi jest wciąż zimno.

W sumie jeśli chodzi o Allegro to tyle... reszta spodni jest albo brzydka albo używana a nie wiem czy chcecie też takie rzeczy oglądać więc przejdźmy do eBaya.

Na eBayu już niestety jest drożej, za 99 dolarów czyli blisko 300zł mamy fajne spodnie w kolorze nieba latem i myślę, że cena też wychodzi z faktu, że spodnie są markowe (od 686 smarty).






Powłoka zewnętrzna spodnie zrobione jest z Infidry-20 i jak mówi producent:

Infidry-20 ™ to powłoka mikroporowata, która pozwala wylgoci wyjść, ale nie wejść. Tkanina przechodzi 3-etapowy proces hydroizolacji który gwarantuje, że pozostanie ona miękka i elastyczna.

Kolejne spodnie i ostatnie jakie mogę polecić z eBay to spodnie firmy Bogner za $55 czyli około 170zł.






Nie chcę faworyzować jakiś polskich sklepów internetowych, ponieważ zapewne sami możecie tam stwierdzić co Wam się najbardziej podoba i na co sobie możecie pozwolić. To co mamy na Allegro i eBay to również jak pisałam wyżej rzeczy używane, te wskazane przeze mnie są akurat nowe ponieważ wiem, że niektórzy maja opory aby nosić po kimś ubrania, jednak o ile jedziecie pierwszy i ostatni raz na narty czy snowboard i nie macie takich oporów może warto kupić używane spodnie, które są tańsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz