Nowe Buty do biegania na eBayu

Póki co zima na oknem "daje" pełną parą jednakże wierzcie mi, że już niedługo za naszymi oknami pojawią się pierwsze przebiśniegi i krokusy a będziemy mogło pozbyć się wszystkich zbędnych wielkich płaszczy, które ważą niekiedy 30% tego co my włącznie z butami, rękawicami, szalem, czapką i innymi.

Chociaż biało za oknem a śnieg pięknie opatula wszystkie drzewa i krzewy niczym z najcudowniejszych powieści Adama Mickiewicza to i tak nie lubię zimy.. OK jest ładnie, ale... jest zimno, jest ładnie... ale jest lód na chodniku... sorry o wiele bardziej lubię wiosnę i chyba obecnie wiosnę lubię najbardziej. Bynajmniej nie dlatego, że właśnie taki mam rodzaj urody jednak przez to, że ile można marznąć? Dawno temu, jeszcze w gimnazjum odmroziłam sobie ręce (prawą bardziej) i od teraz już do końca życia będę mieć zaróżowione palce przy paznokciach - jak mam lubić zimę? Przez zimę tysiące bezdomnych padają jak muchy i to powolną śmiercią - zima jest okropna.

Jakkolwiek bym nie marudziła to ona i tak jest więc drogie Panie pomyślmy co zrobić aby się przygotować do wiosny i luźniejszych ciuszków. Ja osobiście nie wiem jeszcze co będę robić (bo mam nadzieję, że coś będę) ale wiem, że wiele z Was zamierza biegać i dlatego własnie postanowiłam, że pokaże Wam co nowego możecie znaleźć na eBayu w dziale butów dla biegania.

Jest tego naprawdę bardzo dużo dlatego pozwolę sobie pokazać jedynie miniaturki modeli obuwia najlepszych sportowych marek wraz z ceną i nazwą modelu.







Jak widzicie tego obuwia jest z pewnością tyle, że każdy wybierze coś dla siebie. Obecnie każdą z tych cena trzeba pomnożyć o 3,2 razy ponieważ obecnie po tyle jest kurs dolara.

Mam nadzieję, że coś Wam się spodoba i pomogę Wam jakoś w doborze obuwia do biegania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz