Paznokcie na Walentynki

Niedawno doszły do mnie ozdoby na paznokcie z eBaya, na które czekałam już chyba z dobry miesiąc więc dość długo nawet jak na eBay. Ozdoby te stwierdziłam, że fajnie mogą wkomponować się w stylizację Walentynkową więc i postanowiłam tak zrobić.


Do tego wszystkiego potrzebujemy tylko kilka rzeczy a samo wykonanie jest dość szybkie, tym lepiej o ile mamy dobry lakier, który wygląda dobrze już po 1 czy 2 warstwach nałożonych na pazurki. Mój lakier (to już Wam pisałam) jest po prostu ewenementem. Lakier kosztował mnie chyba 2 czy 3 złote a jest po prostu idealny. Kolor ma jednolity, nie za gęsty nie za rzadki, ma dobry i zwinny pędzelek, szybko dość schnie, wystarczy jedna warstwa (tak nie miałam nigdy normalnie 2 min) aby kolor nie prześwitywał. Jeśli jesteście z Gdyni to polecam sklep przy Biedronce przy stacji kolejowej Gdynia Leszczynki, tam właśnie go kupiłam jakieś 2-3 miesiące temu więc jeszcze powinny takie być. Sklep, w którym go kupiłam ma chyba same taniochy z Chin jednak więc nie spodziewałam się nie wiadomo czego po tym lakierze jednak jak widać się pozytywnie pomyliłam, bo ten lakier jest super. Musicie szukać właśnie takiej buteleczki i firmy Gala, bo tam są różne lakiery i nie wszystkie sprawiają wrażenie jednolitych już w buteleczce.

Przechodząc do naszego malowania to najpierw nadajemy paznokciom kształt i pożądaną długość, potem malujemy kolorem czerwonym, a po czasie gdy lakier wyschnie naklejamy naklejki. Moje naklejki musiałam przyciąć a na koniec jeszcze spiłować bo kształtu paznokcia (to nadaje im jednolity koniec - samo przycięcie nie daje takiego efektu). Na koniec radzę przejechanie jeszcze bezbarwnym lakierem dla połączenia elementów, jak jak zwykle zapomniałam kupić bezbarwnego dlatego nie użyłam. 




Całość wygląda elegancko, słodko ale i też troszkę kokieteryjnie. Fajnie właśnie jak widzicie fajnie się komponuje z czarną koronką, bo akurat moje dodatki w postaci naklejek na paznokcie są tak jakby czarną koronką. Takie naklejki jak ja mam możecie znaleźć na eBayu po wpisaniu Nail Sticker, kosztowały zaledwie 1$. Podobne naklejki możecie znaleźć również w drogeriach. Widziałam naklejki w drogeriach zarówno typu Rossmann i Natura jak również w tych bezmarkowych. Nie wiem czy znajdziecie takie w Douglasie szczerze mówiąc, ale o ile macie u siebie Douglasa to pewno i macie Rossmanna bądź Naturę więc polecam tam poszukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz