Wstążki z koronką, koronka z dekoracjami

Szukając dla Was opcji cekinów znalazłam piękne, gustowne oraz eleganckie wstążki z koronką z eleganckimi elementami, które przede wszystkim pięknie będą wyglądać na wszelkich ślubnych dodatkach a nawet jako wykończenia do sukni ślubnej lub do welonu. Oczywiście o ile tworzycie eleganckie kreacje to równie dobrze możecie to wykorzystać. Wszystko leży w kwestii tego jaki macie pomysł i czy nacie środki, czas i elementy aby taką pracę wykonać. Ja tu jestem między innymi aby Wam pomóc w tworzeniu dodatków na własną rękę. Muszę powiedzieć, że nie jestem żadnym guru - sama jestem na początkach, ale jestem na bieżąco z tym co możemy znaleźć w sieci i to jest dość ważne, jeśli coś chcemy zrobić. Czym jest pomysł, jeśli nie mamy materiałów na wykonanie?

Na pierwszy przykład ponad coś co właściwie zwróciło moją uwagę na samym początku.


Dlatego natrafiłam na to cudo ponieważ posiada ono delikatne, bardzo malutkie cekinki, dlatego także widzę to przy wykończeniu sukienki ślubnej na dole bądź przy torebce. Mamy tutaj 3 jardy (2,7m) w cenie około 12złotych. Nie jest to już taka taniość jeśli bierzemy pod uwagę zwykłe koronki jednak jak widać tutaj wzór jest już bardziej skomplikowany oraz mizerny.

Kolejna koronka jest już bardziej stonowana, jednak posiada też zupełnie inny wzór.


Taki wzór już nie koniecznie musi być kojarzony ze ślubem. Możemy np sporządzić takiego rodzaju wstawki do ubrań. Latem to będzie wyglądać naprawdę obłędnie na przykład przy cytrynowe zwiewnej sukience. Takiej koronki mamy taką samą ilość jak koronki powyżej czyli około 270cm. Cena jest również taka sama.

Kolejna opcja jest również w tej samej cenie oraz ilości metrażowej.


Muszę powiedzieć, że ten wzór jest naprawdę uroczy i mamy tutaj dwa osobne kolory. Oprócz białego super delikatnego wzoru florystycznego mamy tutaj także kolor kawy w mlekiem, który nadaje elegancji całej koronce. Według mnie ten wzór jest akurat najbardziej praktyczny i można go zastosować do większej ilości prac krawieckich (nie tylko na ślub).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz