Kruk Biżuteria || Co ma dla Nas nowego

Ostatnio będąc w galerii handlowej natknęłam się nad piękną biżuterię podobną do biżuterii Kruka jednak troszeczkę inną więc postanowiłam sprawdzić co nowego i pięknego ma dla nas Kruk, który już od 1840 roku cieszy nasze oczy piękną biżuterią. W Kruku mamy możliwość zakupienia sobie biżuterii ze srebra jak i ze złota, mamy różnorodność kamieni w sensie kolorystycznym oraz kształtu.

Ten wpis nie ma na zadaniu przedstawiania historii firmy czy pokazywania całego asortymentu jednak chciałabym się z Wami podzielić nowościami jakie możemy kupić.


Jak widać ceny są różne w zależności od tego z jakiego metalu całe dzieło jest wykonane. Ja jak już może wiecie lubuje się w srebrze i białym złocie - jakoś żółte i różowe złoto mi się nie podoba. Podoba mi się to, że w kolekcji nowej Kruka możemy spotkać naprawdę różne formy biżuterii i proste i bardziej skomplikowane, mamy tutaj też różne motywy przewodnie: od prostych kółeczek bo skomplikowane formy natury czyli tutaj mamy drzewko i liściaste serce.

Ogólnie w Kruku jeszcze jest z tego co wiem promocja na charmsy na 30% jeśli natomiast chcecie poczytać więcej co to są chamsy i gdzie można je dostać poza Krukiem to polecam TEN mój wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz