Trampki Damskie || Wypasione Trampki dla Każdego

Jak byłam młodsza to często nosiłam trampki, jednak z czasem zbrzydły mi strasznie a jedyne co lubiłam to adidasy. Z czasem przeszłam na trampki i to stało się tak nagle gdy musiałam wybrać buty na zimne lato w podróż. Bałam się że adidasy będą zbyt ciepłe i zajmują dużo miejsca w bagażu więc postanowiłam, że kupię trampki... najwyżej będę wyglądać bardzo kiepsko i będą mi wchodzić kamienie w stopy ale cóż. Oczywiście jak się okazało, trampki ewoluowały przez te wszystkie lata kiedy ja byłam do nich zrażona i kiedy kupiłam trampki w podróż to miały o wiele lepszą podeszwę - bardziej wytrzymałą ale nadal dość łatwo dostosowującą się do ułożenia stopy a trampki o wiele ładniej wyglądały na nodze. Od tego czasu jestem totalnie otwarta na trampki a adidasy straciły w moich oczach. Tym bardziej, że bardziej wchodząc w świat tego co należy nosić a co nie (tym bardziej w Trójmieście) stwierdziłam, że mało kto - kto wygląda dobrze - nosi adidasy. Wielu modowych guru twierdzi, że adidasy to klęska na codzienny element ubioru i że adidasy są tylko dla trenujących a na codzienny element naszego ubioru to półbuty lub trampki. 

No więc ja polubiłam trampki a one mnie więc mogę z pełną i nieprzymuszoną ochotą pokazać Wam galerię najfajniejszych trampek, które znalazłam w sieci. Na Allegro co jest każdy widzi i jestem tak ostatnio bardzo rzadko (ostatnio kupując biustonosz i ładowarkę do cyfrówki - bo to szybko przychodzi pocztą). Ja jestem od tego aby Wam pokazać eBay, bo.. po 1 jest taniej za to samo, po 2 macie o wiele bardziej rzeczy na czasie albo i nawet wyprzedzacie trendy... po 3 jest o wiele większy wybór rzeczy z kategorii "ciekawe". Jedyna wada... przesyłka idzie czasem nawet miesiąc. No ale skoro nadal jest zima w Polsce więc i tak w trampeczkach nigdzie nie wyjdziemy i czekamy na wiosnę więc i na przesyłkę możemy dłużej poczekać.

Pierwsza opcja, która mi się bardzo spodobała to wysokie trampki. Wysokie zarówno pod względem obcasa jak i wysokości buta. Trampki od Annakestle za 50 dolarów czyli około 160zł.

Mamy do wyboru 3 różne zestawienia kolorów.



W cenie 45 dolarów na innej aukcji mamy takie same trampki, w jeszcze innych zestawach kolorystycznych.







Kolejna opcja to też wysokie trampki za 43 dolary.





Ja już się napalam na te bężowe trampki :) Bardzo mi się podobają. Ogólnie coś mnie wzięło ostatnio na beżowe buty choć na moich bladych nogach to różnie wygląda, ale strasznie mi się podobają.

Za 28 dolarów (około 85zł) mamy kolejną bardzo fajną opcję, tym razem bardziej kolorowo.










Za 30 dolarów (około 93zł) mamy różowe niskie trampki Harleya Davidson'a :) Nie wiem czy mi się kojarzą z motorami ale OK.






Kolejna opcja za 24 dolary z ćwiekami :-)







Kolejna opcja jest ja jedyne 10 dolarów czyli 33zł i wygląd dość klasyczny ale i nadający się do wszystkiego. Co mnie tutaj bardzo pozytywnie zdziwiło to gama kolorystyczna, same zobaczcie.




















Na sam koniec coś wypasionego ale chyba bardziej w cenie niż wyglądzie. Jest to fajne... ale żeby 1836 dolarów? Prawie 5700zł?

Oto trampki wysokie od Ricka Owensa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz