Łańcuchy do DIY

Jak wiecie już może a może jeszcze nie, jakiś czas temu pokusiłam się na to aby zrobić sobie torebkę. Moja torebka powstała z koszuli. W sumie to kieszonka z tej koszuli natknęła mnie do zrobienia tej torebki, bo mi się spodobała i stwierdziłam, że fajnie będzie wyglądać jako przód torebki. Jakkolwiek o torebce więcej możecie się dowiedzieć w dziale eBook widocznym u góry strony.

We wspomnianej torebce użyłam zamiast paska na ramię łańcucha kupionego w markecie budowlanym OBI w moim mieście. Ogólnie chciałam na początku nabywać taki łańcuch przez eBay, ale ja wiecie czasami na prawdę długo trzeba czekać na przesyłkę a ja chciałam mieć wszystko już od razu w rękach i działać.

Po jakimś czasie kupiłam z lumpka fajną torebkę, która właśnie nie posiada takiego łańcucha a ma za małe otwory abym użyła łańcucha z poprzedniej więc postanowiłam na spokojnie poszukać jakiegoś fajnego i niedrogiego łańcucha (najlepiej na metry, bo można samemu dopasować długość), który mi dostarczą do Polski.

Znalazłam kilka fajnych i niedrogich (tańsza opcja nawet niż OBI) łańcuchów, gdzie z pewnością jakiś wybiorę do torebki albo i do jakiegoś przyszłego torebkowego DIY.

Za $1,13 czyli za jakieś 3,70zł możemy mieć 2 metry takich łańcuchów (2 metry ma paczka, nie da się kupić metra, ale cena i tak powala więc można wziąć metr na zapas).





6 metrów mamy za $2,65 a 10 metrów za $3,32 więc cena za metr spada o ile kupujemy więcej.

Za $1,51 czyli koło 4zł możemy mieć 3 metry łańcuchów widocznych poniżej.







6 metrów wychodzi za $3,7 a 10 metrów za $4,55 więc prawdziwa DIY gratka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz