Torebki z filcu || Najfajniejsze Torebki


Niedawno na przystanku autobusowym zauważyłam dziewczynę, która miała świetną torebkę z filcu. Torebka była tak kolorowa, że rozświetlała te wszystkie szare kurtki na przystanku a zarazem była dość fajnie skonstruowana, że nie wyglądała na przekolorowaną czy jako atrybut z cyrku. Wszystko w tej torebce się zgadzało. 

Chciałabym Wam pokazać tą torebkę, no ale nie będę dziewczynie robić zdjęć na przystanku a w Internecie nie mogłam takiej znaleźć... czyżby DIY?

Przygotowałam jednak dla Was inne zdjęcia torebek z filcu jakie znalazłam w sieci, aby przekonać wszystkich tych, którzy twierdzą, że filc się nie nadaje do dodatków odzieży, że nadaje się i to jeszcze całkiem dobrze! Zapraszam do galerii.

















Filc to świetny materiał na torebki, bo:
1. nie potrzebujemy dodatkowego usztywnienia na ogół
2. nie snuje się
3. duży wybór kolorów i łatwe farbowanie
4. nie jest drogi
5. materiał się nie ślizga podczas szycia
6. dość trwały materiał

Osobiście uważam, że te kopertówki z filcu są po prostu obłędne i z chęcią bym chciała sobie taka zrobić.

Jak widzicie materiał świetnie nadaje się zarówno na kopertówki do zimowego płaszcza czy futra jak również to zwiewnej sukieneczki 5 latki na letnie dni. Czuję, że się bardziej zainteresuje tym materiałem niż wcześniej a o ile coś zrobię na pewno umieszczę info ze zdjęciami na blogu,

1 komentarz: