Supra Buty || Fajne męskie obuwie

Szukając fajnych sznurówek i oryginalnego sposobu ich wiązania natknęłam się na wypasione męskie buty, zaczynając od Nike w stylu Lil Wayne'a oraz Jay Z natrafiłam na buty supra. Muszę przyznać, że buciki wyglądają dość solidnie tak z resztą jak powinna oddawać to ich cena. Za fajne adidasy od supry zapłacimy od 80 do 230 dolarów czyli od 250 do 730zł. Ceny naprawdę porywają jednak poziom wypasienia tych butów sięga szczytów i szczerze... co z tego, że jestem dziewczyną? Sama bym takie ubrała. Z resztą miałam kiedyś takie buty zakwalifikowane jako Unisex pomimo, że jak dla mnie wyglądały na męskie ale buty wytrzymały praktycznie rok ciągłego noszenia praktycznie, cała jesień i cała zima.. nie ślizgały się, były ciepłe, ale nie pociły nogi, a była to marka no name więc jak na coś takiego to szacunek i żałuję, że wtedy nie kupiłam dwóch par.

Obuwie od supra to już wyższa liga skoro chodzi w takich bucikach chociażby taki Jay Z.. no on może sobie pozwolić na co chce, a kwestia tego, że wybiera akurat te trzewiki sprawia, że coś musi w tym być.

Zapraszam do zapoznania się z tym co supry możemy zakupić na eBay'u.

Pierwsze bucki za 45 dolce.







Strasznie lubię takie kozaczki podeszwy, gdzie pod butem mamy jakieś udziwnienia, choć rzadko kiedy to widać jednak to nadaje fajny klimacik.

Kolejne buciki są już za 100 dolarów.





Takie dłuższe buty fajnie wyglądają gdy macie spodnie coś typu rurki i spodnie w połowie nachodzą na buty. Buty tworzą też świetne połączenie z bojówkami z żarwiastym T-Shirtem.

Kolejne buciki są z serii Skytop Royal i wyniosą nas 130 dolarów.



Przy tych butach pamiętajcie, że zamszowa skórka, może się psuć jeśli jest wystawiana na ciągły deszcz, zatem też nie zależy prać takich butów. Musimy tu używać specjalnych specyfików do pielęgnacji obuwia.

Kolejny Skytop w cenie 70 dolarów, to standardzik, pasuje do wszystkiego i zawsze jest na czasie.





Jeśli są tu tacy, którym podoba się styl Justina Biebera to zapewne spodobają mu się takie buty.






Teraz coś idealnie na wiosnę żółte Peepsy za 129 dolarów.




Właśnie prawie tak samo wyglądały moje ukochane buciki, o których pisałam, tyle, że moje były krwisto czerwone z białym pasem.

Kolejna opcja, która mi wpadła w oczy więc naturalnie musiała być czerwona.. choć może w sumie wpada w róż.  Buciki mamy po 140$.






Ostatnia opcja, którą chcę Wam pokazać (a oczywiście to nie jest wszystko) to buciki ze złotym akcentem na nocne wyjścia. Będą nasze za około 120 dolarów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz