Makijaż Gotycki || Galeria


Zainspirowana teledyskiem do piosenki Depeche Mode - In your room postanowiłam poszukać jakie są makijaże gotyckie. Teledysk co prawda nie jest gotycki ani nie Depeche Mode nie można nazwać zespołem powiązanym z odmianami muzyki gotyckiej a nawet z gotic rockiem czy metalem tym bardziej jednak coś jest w tej piosence takiego mrocznego i na początku piosenki mamy taki jednostajny uderzający dźwięk, który wprowadza atmosferę mroku i lekkiego przerażenia. Teledysk jest utrzymany w ciemnej koloryzacji w tym na początek występuje dużo czerni, szarości i burgundu, które kojarzą mi się właśnie z makijażem gotyckim.

Tak prezentuje się teledysk Depeche Mode - In your room




Co natomiast jeśli chodzi o makijaż?

Ogólnie cały gotycki wygląd (nie jestem gotką jedynie piszę Wam co wiem z obserwacji i innych źródeł) opiera się na barwach, które mają odzwierciedlać mrok. Gotycka buzia nie ma uśmiechu, ma śnieżnobiałą cerę i duże czarne oczy. Niektóre elementy makijażu gotyckiego możemy zaobserwować w innych kręgach ludzi poprzez bardzo spopularyzowany smoky eye. Przydymione oko to jeden z elementów gotyckiego makijażu.

Co do do innych elementów to często widać szminki w kolorze krwistoczerwonym, czarnym czy kolorze skóry. Całość musi wyglądać albo smutnie, albo mrocznie w zależności od zamierzeń. Oczywiście gotów nie można łączyć z Emo ponieważ Emo to jedynie odłam posiadający zupełnie inne wartości i nieco inny ubiór (nieco inny oczywiście dla niewtajemniczonych, dla emerytek to jedno i to samo).

Nie mówiąc nic więcej na temat tematu, w którym nie jestem ekspertką ani praktykującą odsyłam Was do galerii i zdjęć, które akurat znalazłam i które są dobrej jakości i ciekawe do pokazania.









Na koniec męski make up gotycki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz