Życzenia Urodzinowe || Tylko u mnie :]

Witam wszystkich serdecznie. W tym poście chciałabym Wam przedstawić życzenia urodzinowe, które możecie napisać komuś na bileciku przy prezencie albo przesłać SMSem. Życzenia te wymyśliłam z głowy, bo robię tak zawsze. Nie lubię dostawać życzeń, które ktoś znalazł w sieci i które wysłał mi rok wcześniej i 2 lata wcześniej. Po pewnym czasie te wierszyki już każdy zna i nie robią na nikim wrażenia. Ja nie pamiętam czy kiedykolwiek brałam jakieś życzenia z internetu.. nie zdaje mi się - zawsze to była moja inwencja Twórcza, która prosta, bo prosta ale oryginalna i niepowtarzalna. 

O ile bardzo łatwo wymyśla mi się taki rzeczy to z wielką chęcią napiszę Wam kilka życzeń takich, których nie znajdziecie nigdzie indziej tak, że Wasi znajomi nie będą rozczarowani, że dostali takie same życzenia od dwóch różnych osób, co raczej nie będzie czymś fajnym dla Was jak i dla obdarowanego.

Poniżej zamieszczam życzenia.

Dla Mamy:
Tej co serce moje ze serca Swego zrodziła
Daj Boże aby długie lata żyła
A w Dniu urodzin Daj jej uśmiech i szczęście
Jak uszczęśliwiła mnie przez swe poczęcie.

Dla Taty:
Ty co głową rodziny jak mur za mną stajesz,
że jesteś silny, odważny i się nie poddajesz
Tatusia ręka zawsze dopomoże
dlatego też te życzenia składam w pokorze.

Dla Ukochanego/Ukochanej:
Dusza ma przy Twej Duszy stoi
i o Twoje zdrówko się czasem Boi
Zdrówka Ci życzę więcej niż gwiazd na niebie
bo bardzo mocniutko kocham Ciebie.

Dla Znajomego/Znajomej:
Urodziny to taki kozacki dzień
Życzenia składa Ci nawet Twój cień.
Cały świat szczęścia Ci życzy
i Najlepszego! - głośno krzyczy.

Dodatkowo na dole galeria kartek do wydrukowania bądź przesłania mailem. Kartek akurat sama nie robiłam są z sieci, ale zebrałam bo pomyślałam, że się przydadzą do życzeń.


Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie
(kliknij, aby powiększyć)
pokazywarka.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz