Six Biżuteria || Nowe dodatki dla modnej babki

Dzisiaj przeglądając Internet natknęłam się na produkty z Six. Trzeba przyznać, że ich asortyment jest naprawdę duży i przykuwa oko. Osobiście nie byłam w sklepie Six jednak jak gdzieś natrafię to z wielką chęcią się udam. Postanowiłam, że pokaże Wam mniej więcej co możecie znaleźć w Six, bo podobają mi się ich produkty (choć cen akurat nie znam) i myślę, że są na czasie, mają swój urok oraz są oryginalne.



Mamy tutaj zarówno słoneczne i kolorowe korale na dzień na plaży na Majorce jak również eleganckie i romantyczne zestawy w chłodnym błękito-szarym kolorze na wieczór z ukochanym.



Jeśli nie macie nigdzie w swojej okolicy sklepu Six ich produkty możecie znaleźć czasami na brytyjskiej witrynie ebaya ebay.co.uk w dość fajnej cenie :-) z tego co widziałam Six nie ma jakiegoś swojego sklepu Internetowego, chyba, że ktoś sprzedaje ich produkty u siebie w sklepie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz