Broszka szkolna z motywami żeglarskimi

Od jakiegoś czasu bardziej niż wcześniej zainteresowałam się broszkami. Jeszcze nie dawno myślałam, że broszki są tylko dla babć i na stylizacje z dawnych czasów, jednak teraz można dostać już tak różne i dziwne broszki, że na pewno większości z nich nie ubrałaby żadna babuleńka. Jak przeszukuje eBay'a w różnych kategoriach to, wciąż za mną chodzi jedna broszka. Jest to taka właśnie nietypowa broszka, na pewno nie babcina a bardziej dla młodych osób i tutaj właśnie nie wiem czy już nie jestem na nią zbyt "wiekowa" :)

Broszka, która za mną "chodzi" wygląda tak


Broszka totalnie wygląda jak część stroju ucznia czy uczennicy, może też dlatego jest wybierana do strojów typu mundurek szkolny. Taki przykład mamy przy koreańskim zespole muzyki popularnej.


W Korei Południowej muzyka Pop czyli kPop obfituje w ciekawe stylizacje strojów, nie tylko w postaci mundurków szkolnych, ale także mamy tu żywe barwy, ćwieki i inne. Dobrym przykładem tego są moje kolczyki ze znakiem zapytania i wykrzyknikiem, które możecie znaleźć TUTAJ. Broszka wydaje się naprawdę fajna, ale nie wiem czy powinnam kupować dodatki, które jeszcze bardziej mnie odmładzają. Polecam to jednak wszystkim nastkom :-) gadżet zapewne na czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz