Nowości na eBayu || Biżuteria

Od kilku dni nic nowego Wam nie napisałam, bo przeprowadzałam się do nowego mieszkanka. Obecnie razem z narzeczonym już jesteśmy obczajeni ze wszystkim, wszystko jest na swoim miejscu i mamy praktycznie luz.. a tak naprawdę to jest wiele rzeczy do załatwienia, ale cóż :-)

Ogólnie przez jakiś czas nie wchodziłam na eBaya, a co mnie zaciekawiło przez ostatnie 2 dni do sklep Nefryt, który poleciła mi Ania. Sklep ten ma asortyment podobnie jak połączenie aBaya z Lokaah. Skoro mam już mojego laptopa, dostęp do Internetu oraz troszkę więcej czasu i wytchnienia to postanowiłam sprawdzić co nowego możemy spotkać na eBayu. W kwestii co nowego chciałabym się akurat tutaj zagłębić w dziale biżuterii, ponieważ ogólnie rzecz biorąc nowych rzeczy może być bardzo dużo, jakkolwiek raczej wiertarki udarowe czy struny do gitary elektrycznej mnie póki co nie interesują. 

Jako mój filtr ustawiłam tylko te przedmioty, które mogą być wysyłane międzynarodowo (w tym do Polski), rzeczy do 5 dolarów bez kosztów wysyłki i te, które są umieszczone w dziale Biżuteria i Zegarki, dodatkowo ustawiłam opcję "buy it now" czyli "kup teraz", bo wiadomo, że jeśli chodzi o aukcje to są różne ceny, a cena ostateczna zawsze jest praktycznie inna niż początkowa.

Na początek zobaczyłam nowe multi bransoletki. Za $4 czyli za około 13zł takie oto bransoletki do wyboru w 4 różnych kolorach mogą być nasze.
Co prawda mieliśmy już różne połączenia korali z łańcuszkami, ale w tej wersji mamy full serwis ponieważ dochodzą do tego jeszcze plastikowo-gumowe obręcze, które mają mniej detali a zarazem ładnie wypełniają miejsce na nadgarstku tak, że całość jest bardzo ładna i bogata.

Za $3 czyli około 10zł możemy sobie zafundować ćwieki.. jednak nie tym razem na ubraniach, torebkach czy bransoletkach = teraz ćwieki mamy na złotym łańcuchu. Łańcuch jest blisko przy szyji i posiada kilka krótszych łańcuszków, które nadają pazura i sprawiają, że tego wszystkiego jest tak dość dużo na szyji, wiec już przy takiej ozdobie warto nie zakładać wielkich kolczyków.


Kolejną nową kwestią jest wielorakość stalowych obrączek, o których wcześniej było bardzo słabo słyszeć a ostatnio jest coraz głośniej. Takie obrączki możecie dostać już za $3! Według mnie taka piękna obrączka, która spokojnie wygląda jak ślubna za 3 dolary to prawdziwa gratka.. a kto wie.. może inni sprzedawcy maja jeszcze taniej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz