Rude włosy || Galeria


Wielu ludzi twierdzi, że rude jest fałszywe, że rude jest brzydkie a ja jestem zupełnie innego zdania, z resztą słyszałam że wielu panów uważa rudowłose kobiety jako bardziej wyzwolone oraz bardziej seksowne niż blondynki czy brunetki. Ja w okresie 1-2 klasy podstawówki miałam rude włosy naturalnie oczywiście. Jak się urodziłam włosy miałam czarne jak pieprz, mama mówiła, że wychodząc ze szpitala po 3 dniach od urodzenia moje włosy już były ciemno brązowe, podstawówka jak pisałam rude, w gimnazjum troszkę straciły na rudości i był to już ciemny blond, obecnie bez niczego moje naturalne włosy to taki średni blond (oczywiście w ciepłych barwach).. na starość naturalnie będą pewno jeszcze jaśniejsze czyli siwe. Osobiście przeszłam też okres farbowania włosów na różne kolory, w tym miałam też fiolet, czerwony i łososiowy... jednak twierdzę, że w rudych było mi całkiem ładnie i osoby rudowłose nie powinny czuć się z tym źle. O ile facetom może być naprawdę trudno to zawsze mogą zapuścić bródkę, przykoksić i kto podskoczy seksownemu wikingowi? Na wszystko jest sposób Panowie! Poniżej zdjęcie kolesia, który nic sobie nie robi z tego to Chris Hemsworth który zagrał Thora.


A wracając do Pań...

Zapraszam do galerii rudowłosych Pań, którym ten kolor świetnie leży i które z pewnością by gozgrzały serce niejednego Pana.











2 komentarze: