Czerwone Spodnie || Z czym to nosić


Widziałam dziś w statystykach mojego bloga, że dziewczyny szukają u mnie tego co nosi się z czerwonymi spodniami pomimo tego, że nie pisałam o tym u mnie na blogu. Skoro dziewczyny tego u mnie szukacie to postanowiłam poszukać kilku ciekawych kompletów, które według mnie wyglądają fajnie a które mają w swoim składzie naturalnie czerwone spodnie.

O ile czerwone spodnie można rozumieć na wiele sposobów, mogą być to czerwone skórzane cygaretki lub luźne ciemno-czerwone spodnie 3/4 to ja się postaram ogólnie Wam pokazać co można do czego nosić aby wyglądało to fajnie, schludnie i zarazem ciekawie.

Poniżej kilka propozycji takich, które akurat ja w swoim guście uznaje za ciekawe i takie, które na ogół są na ogół ponadczasowe.









Jak widać czerwień lubi się z czarnym, z motywami zwierzęcymi oraz z bielą, choć mi się bardziej podoba zamiast bieli beż lub 'kawa z mlekiem' - nie wygląda to już wtedy tak flagowo a bardziej elegancko.

Jeszcze na koniec chciałabym pokazać jak "nie nosić czerwonych spodni" a nawet jak nie dopierać części garderoby.


Ta Pani powyżej po prostu ma na sobie za dużo udziwnień a to nie jest dobre na żadną okazję. ja ogólnie nie jestem jakąś stylistką i nie chodzę ślepo za modą (broń boże) ale wiem, że lepiej ubrać się w coś mniej "ciekawego" niż ubrać się całemu na ciekawo. O ile mamy te lateksowe czerwone spodnie, które są obcisłe, to spokojnie możemy ubrać czarne stonowane szpileczki lub baleriny a na górę coś co faktycznie ma wzór ale już bez obcisłości. O ile ta Pani ma ładną i miłą buzię to jest strój mówi coś zupełnie innego. Pamiętajcie, że najlepiej się ubierać pod to jak się wygląda, bo strój ma nas odzwierciedlać a nie zmieniać lub robić z nas karykatury nas samych.

1 komentarz:

  1. Super na 1 zdj, do gladiatorek. Mam gdzieś takie w domu, ale nie mam czerwonych spodni.

    OdpowiedzUsuń