Torty weselne || Galeria

Tak jak wspominałam w TYM poście o tortach dla dzieci, chciałabym Wam pokazać przepiękne prace Cukierki Carlos'a z Cake Boss. Wiem może, że ta seria nie jest popularna w polsce, bo nie widziałam, nigdzie wersji nawet z polskimi napisami a co dopiero z lektorem, ale myślę, że warto jest pokazać prace drużyny Carlos'a w kategorii tortów weselnych, bo ich prace są naprawdę zdumiewające. Te szczegóły, te formy i dobór kolorów jest prawdziwie artystyczny.

Niedługi mi samej przyjdzie szykowanie takiego tortu więc też to będzie dla mnie jakaś wskazówka do tego co można zastosować. Ja akurat będę miała jedynie najbliższą rodzinę przy sobie więc tort nie będzie wielki, bo kto to zje? :) Ale jeśli planujecie wesele na dużo osób to serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym co Carlos ma w swojej ofercie. Naturalnie jego cukierka znajduje się w USA w New Jersey, ale myślę, że nasi cukiernicy z tych lepszych cukierni na podstawie zdjęcia tortu też byliby w stanie stworzyć to co chcemy.

Ciasta kremowe







Ciasta z motywem kwiatowym

















Nowoczesne ciasta











Pozostałe propozycje






Życzę szampańskiej zabawy przy cudnym torcie weselnym ale przede wszystkim udanego związku :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz