Bokserki na Walentynki od Reserved

Niedługo zbliżają się Walentynki i trzeba pomyśleć o tym co można sprawić swojemu facetowi. O ile Wasz TŻ nie jest fanem kursów tańca dla zakochanych, nie lubi chodzić do kina oraz na widok słodkich babeczek dostaje nagłej migreny to może warto kupić mu fajną i śmieszną bieliznę z klimacie Walentynek. 

Ja przeglądając oferty różnych firm natrafiłam na Reserved (z newslettera) i stwierdziłam, że ich propozycje są dość ciekawe dlatego dla wszystkich tych, którzy nie zasubskrybowali ich polecam spojrzeć na opcje jakie mają dla naszych kochanych Panów.

Gatki dla Naszych Panów są w cenie od 30zł do 40zł i są dość fajne. Z tego co się orientuję to można je dostać nie tylko w sklepie ale i w necie.

Co do bokserek to jakiś czas temu widziałam opcję też na Walentynki dla Panów, ale to firmy no name z informacją "Mam dużego" czy "Ptak na wolności" też całkiem śmieszny prezencik, w zależności oczywiście od tego jakie kto ma poczucie humoru.

O ile to nadal jest dla Was zbyt mało śmieszne bądź sexy zawsze możecie sprawdzić swojemu Panu oto taki wynalazek.


Wesołych Walentynek Dziewczęta ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz