Kolczyki hand made || Najciekawsze pomysły

Od czasu kiedy zabrałam się za przerabianie ubrań, torebek i wszystkiego tego co nie do końca mi się podobało, bo albo było nudne albo brzydkie albo nie pasowało stwierdziłam, że może by się zabrać też za biżuterię. Zrobiłam póki co z biżuterii bransoletki rockowe, o których możecie poczytać w TYM poście. Tam jest opisane krok po kroku jak to zrobić więc nie będę tego tutaj opisywać.

Co do kolczyków to mam ich naprawdę bardzo dużo. Kiedyś (na oko 2 lata temu) kupiłam cały zestaw DIY kolczyków jednej z Pań sprzedawczyń na Allegro i tych par kolczyków było chyba 25 czy 30 w formie mixa. W mixie nigdy nie wiemy co dostaniemy i w tym jest właśnie ta cała zabawa i niepewność. Pamiętam, że całość wyszła jakoś 30zł więc koło 1zł za jedną parę kolczyków. Dodatkowo wszystkie moje ciekawe i szalone bardziej kolczyki mam z eBaya jednak... Jednak moja inwencja twórcza ciągnie mnie do tego aby zrobić kolejne kolczyki. Ogólnie mam zamiar pobawić się z sutaszem i takie kolczyki sutaszowe, mi się bardzo podobają o tym możecie przeczytać w TYM poście, jakie ludzie tworzą piękne kolczyki z sutaszu. 

O ile jednak obecnie wszystkie moje rzeczy oprócz sprzętu typu właśnie laptop, na którym piszę, TV i inne są jeszcze dostępne to już reszta rzeczy spokojnie czeka popakowana na przemieszczenie się do nowego mieszkanka. Dlatego także muszę się wstrzymać z DIY i zabrać się za transport. 

Ogólnie nie tylko sutasz to świetna sprawa do kolczykowego DIY więc chciałabym Wam w tym poście pokazać różne prace DIY w kategorii kolczyków.

Na początek taki oto zgrabny zestaw biżuterii


Jeśli chcecie wiedzieć jak wykonać takie kolczyki to tutaj znajdziecie twórcę tego dzieła: http://callitbeauty.blogspot.com/2012/01/cheap-easy-diy-earring-organizer.html


Bardzo modne jakiś czas temu było oplatanie kolczyków w formie obręczy jakimś materiałem bądź włóczką dookoła druta - tutaj mamy wersję gdzie na drut wplatamy małe czeskie szkiełka czy czeskie koraliki, czyli po prostu takie 2mm maleństwa, które też możecie dostać na eBayu w cenie od 3,20zł za nawet tysiąc sztuk (tylko trzeba dobrze poszukać).


Pomysł powyżej jest dość śmieszny ale tylko na pierwszy rzut oka, bo kompozycja jest naprawdę pomysłowa i ciekawa. Obecnie ogólnie jest trend na taki streetowy styl, w którym się używa wielu rzeczy związanych z recyklingiem dlatego także nic dziwnego, że w różny dziwny sposób wykorzystujemy coś co naturalnie poprzednio miało zupełnie inne znaczenie. Własnie tak możemy wykorzystać kapselki. Tyle że trzeba stwierdzić, że trudno jest znaleźć/zdobyć kapselki, które nie są wykrzywione.

Natomiast u tej babeczki: http://thecupcakediary.blogspot.com/2008/11/diy-lace-earrings.html możecie zobaczyć kolczyki z koronki, które wyglądają tak.


Jak widzicie można normalnie wykonać wszystko o ile jesteśmy uzbrojone w wyobraźnię, czas... i zawieszki czy sztyfty do ucha aby nasze kolczyki mogły się jakoś nam trzymać na/w uszach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz