Sukienki na wiosnę


Przeglądając broszki dzisiaj natrafiłam na bardzo wiosenne i urocze sukienki, które spokojnie mogą nosić kobiety w każdym wieku. Sukieneczki są za jedyne 15,44 dolara czyli około 50zł i występują w trzech rozmiarach: M, L oraz XL. Sukienki są bardzo dziewczęce ale i zarazem eleganckie więc w mojej opinii nadają się na praktycznie wszystkie okazje. Ja ogólnie jestem "fanką" tego co praktyczne.. no jasne, że lubię kwiaty czy czekoladki (choć to zależy jakie - wybredna) ale lubię rzeczy, które pasują do wielu okazji, lub dodatki, które pasują do wielu ubrań. Tworząc torebkę z koszuli też zrobiłam zapięcie w taki sposób, aby można było zmieniać w nim łańcuchy w zależności od tego czy mamy akurat dodatki złote czy srebrne. Fajnie jest mieć rzeczy tylko na jedną okazję i takie naprawdę szalone i kojarzone np tylko na ślub, tylko na wesele, tylko na ... (wstaw dowolną okazję) jednak tylko wtedy kiedy nasza szafa nie ma dna, albo jeśli mieszkamy w zamku gdzie każda z 20 komnat to może być nasza garderoba.

Przechodząc do sukienek prezentują się tak.


Jak widzicie sukieneczki są w 4 kolorach: bladego różu, przygaszonej żółci, ciemnego grafitu oraz lila różu. Tak prezentują się sukieneczki w miejskiej scenerii.





Wiosna wiosną jednak pamiętajcie aby zawsze dobierać kolory waszego ubioru najpierw do okazji, a o ile okazja nie wymaga nadania koloru ubioru to dobieramy kolor do naszej urody. Jeśli nie wiecie jaki macie kolor urody to polecam sprawdzić najlepiej w google "typy urody" już bardzo dużo blogerek i właścicieli stron www pisało o tym więc nie będę tutaj powielać tego tematu. 

Dla przykładu ja jestem Wiosną i akurat z tych wszystkich kolorów pasowałby mi jedynie żółty, ponieważ wiosny stawiają na żywe barwy w ciepłych kolorach.

Sukienkę ze zdjęć możecie znaleźć na eBayu jako "long dress BEOD", polecam jak najbardziej jednak co ważne to to, aby się dobrze wymierzyć przed kupnem aby dobrać dobry rozmiar.

Na koniec jeszcze kilka zdjęć z bliska.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, ale ja tam lubię paryski styl np. http://parmedlon.pl/p/1524/902/4224-3-prosta-sukienka-w-modny-desen-rozowy-sukienki-damskie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dość podobne w sumie :) na wiosnę na ogół mamy ogólnoświatowe trendy

    OdpowiedzUsuń