Kolczyki sutasz || Najpiękniejsze zdjęcia z sieci


Niedawno trafiłam na piękne wykończenia z sutaszu na marynarkach, które mam zamiar zrobić samemu jak się już ulokuję w nowym mieszkaniu. Sutasz jest przynajmniej kojarzony z czymś naprawdę dostojnym i eleganckim. Sutasz ogólnie opiera się na paskach z wiskozy a reszta to kwestia gustu i wyobraźni. Może zastosować koraliki, kamienie, metalowe blaszki i wszystko co tylko zechcemy tak aby utworzyć fantazyjne dekoracje. Z sutaszu możemy wykonać praktycznie wszystko co chcemy od kolczyków, przez naszyjniki aż po dekoracje na ubrania, torebki a nawet buty dlatego także myślę, że sutasz niedługo zagości w moim DIY na dobre i będę mogła się pochwalić czymś naprawdę oryginalnym.

W tym wpisie póki co nie mogę Wam pokazać swoich prac jednak chciałabym Wam pokazać według mnie najpiękniejsze prace z sutaszem, które akurat skupiają się na kolczykach. Serdecznie zapraszam do Galerii.














Ja jestem ogólnie fanką wszystkiego co jest symetryczne i dokładne dlatego po prostu te prace są dla mnie dziełem sztuki. Wszystko tutaj się własnie tak symetrycznie i elegancko zawija, elementy dodatkowe są idealnie wplecione i nadają błysku całej pracy.

Jak widzicie możemy zastosować wszelkie rodzaje kryształków i koralików. Dodatkowo możemy użyć czego chcemy tutaj powyżej na przykład mamy dodatkowy łańcuszek. Oprócz łańcuszka jak mówiłam może być to jakieś sreberko czy moneta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz