Sweterek na drutach

Nie wiem czy pamiętacie te czasy, kiedy to swetry były robione tylko przez mamy czy babcie na drutach a w sklepach było ich naprawdę niewiele albo były bardzo drogie. Ja takie czasy słabo wspominam, jednak pamiętam jak moja mama robiła swetry na drutach, obecnie się jej zbytnio nie chce z tego co rozmawiałyśmy. Wtedy mogłam oglądać na prawdę bardzo długo jak tak majestatycznie przekładała wełnę drutami tworząc ciekawe wzory i to tak szybko, że nawet nie mogłam zapamiętać jak zrobić jedno poprawne okrążenie. Co prawda mama mnie uczyła robić na drutach, ale jedyne co umiałam to taki łańcuszek, przypominający warkoczyk, który potrafiłam robić non stop przez dłuższy czas - wtedy to się nie wydawało takie monotonne - wtedy czułam się jak dorosła.

Obecnie rzadko kto robi sweterek na drutach co jest wielką szkodą, ponieważ praktycznie wtedy wiemy, że będziemy mieć coś czego nie ma z pewnością nikt inny na świecie a to jest bardzo budujące i satysfakcjonujące. Obecnie wiele osób bardziej przerabia już gotowe swetry ponieważ jest moda na DIY (osobiście, mnie też wciągnęła jak pewno wiecie). 

Nie wiem na ile czujecie się na siłach aby cokolwiek zrobić samemu na drutach jednak ja serdecznie do tego zapraszam. Sama próbowałam cokolwiek zrobić z tego co pamiętam koło października 2012 jednak po robieniu poszewki na telefon komórkowy i małej podstawki pod kubek nie zrobiłam nic więcej bo za bardzo mi dziwnie się przy tym ręce układały - stwierdziłam, że to nie dla mnie a i tak nie za bardzo lubię chodzić w wełnianych swetrach, bo jak to mówią wełna "gryzie".

Na koniec mojego posta chciałabym Wam pokazać bardzo ciekawe wideo od użytkowniczki Intensywnie Kreatywna. Dziewczyna faktycznie jest taka jak świadczy o niej jej nick dlatego także polecam Wam linię jej filmów o robieniu na drutach. Poniżej film z 1 części jak zrobić sweterek na drutach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz