Spodnie z wysokim stanem || Galeria

Ostatnio przeszłam na dietę bez pieczywa z dodatkiem większej ilości warzyw i udało mi się zgubić 3cm z brzucha więc postanowiłam poszukać spodni z wysokim stanem ponieważ bardzo podoba mi się taki krój jednak wcześniej nie chciałam sobie na takie pozwolić ze względu na nienaturalnie wielki brzuch jak do mojej szczupłej figury, teraz już mogę sobie pozwolić :-)

Ogólnie spodnie z wysokim stanem możemy podzielić na dwa różne od siebie typy. Jeden typ to spodnie jakby zwykłe tyle , że dłuższe przy zamku idące od talii i okalające całe biodro tak jak w przykładzie poniżej.


A druga opcja to jakby spodnie połączone z pasek, takie na przykład prezentuje Christina Aguilera.


Różne rodzaje spodni na różne okazje, spodnie Christiny są bardziej seksowne i zadziorne - pasują dla kobiet o idealnych okrągłych biodrach i wcięciu w talii natomiast spodnie powyżej to spodnie bardziej eleganckie, które mogą naprawdę dużo zakryć.

Przejrzyjmy sobie więc co jeszcze ciekawego mamy w sieci.














Mam jedne takie spodnie jednak są mi nieco krótkie w nogawkach więc mam taką wewnętrzna walkę czy je skrócić (nie wiem do jakiej długości) czy wyrzucić - jeszcze zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz