Biżuteria Yes || Nowości Walentynkowe

W poprzednim poście pisałam o biżuterii Kruk jednak stwierdziłam, że nie mogę nie wspomnieć o tym co jest w ofercie Yes ponieważ zawsze podobały mi się ich prace jednak chciałam zachować spójność postów i nie pisać w jednym poście o wszystkim co mi przyjdzie do głowy, więc o ile chcecie przeczytać o biżuterii kruk to zapraszam do TEGO posta.

Obecnie Yes pomyślał o zakochanych i stworzył nową Walentynkową kolekcję, która jest po prostu przesłodka i naprawdę może skraść serce. 

W tej kolekcji mamy do wyboru złoto, srebro, kryształy bądź połączenie tych form, które są dostępne zarówno z prostej jak i bardziej rozbudowanej i skomplikowanej wersji więc ta kolekcja powinna wpaść w oko każdemu albo co najmniej kilka elementów z tej kolekcji. 

Wszystkie formy ogólnie jak przystało na walentynki są serduszko i słodkie ale co mi wyjątkowo wpadło w oko to troszeczkę coś innego. Jednak nie będę mogła sobie na to pozwolić, bo to kompozycja z diamentami. Myślę jednak, że skoro to takie piękne to warto o tym również wspomnieć.




Mamy tutaj zestaw 3 elementów: kolczyki, zawieszka + pierścionek i wszystko w diamencie a ten niebieski kamień to topaz. 

Cena pierścionka: 1995zł
Cena zawieszki: 1495zł
Cena kolczyków: 2995zł

Ceny są naprawdę zabójcze, ale co tu się dziwić jeśli mamy do czynienia z diamentami :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz