Bluzka z Pufkami || Stylizacje

W ten weekend byłam u rodziców na imieninach taty i przy okazji zerknęłam czy jeszcze coś fajnego nie zawieruszyło mi się w szafie i natrafiłam na swoją starą pufiastą bluzeczkę. Ona akurat już nie za bardzo się nadawała aby ją nosić, bo materiał już nie był taki do końca fajny. Jednak stwierdziłam, że dobrze by było gdybym się porozglądała troszkę za takimi bluzeczkami bo fajnie pasują do takiej figury jak moja (gruszka). Takie rękawki świetnie powiększają górę ciała równoważąc szeroki dół (czy to bioderka czy uda).

Przedstawiam Wam kilka fajnych stylizacji. Niestety znalezione tutaj babeczki nie są gruszkami a bardziej kolumnami ale chciałabym Wam pokazać z czym można taką bluzeczkę połączyć aby to wszystko wyglądało fajne ale i nie przesadnie.

Oto galeria: bluzka z pufką.









Oczywiście wszędzie tam gdzie są krótkie spodenki spokojnie możemy ubrać rurki. Jak widzimy nie trzeba tu jakoś strasznie wydziwiać: cienki paseczek ale za to większy wisiorek i jesteśmy gotowe do drogi :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz