Stalowe pierścionki || Obrączki ze stali

W weekend kiedy rozmawiałam z mamą dowiedziałam się, że zamiast złotej obrączki jeden z moich znajomków wybrał obrączkę tytanową. Byłam ciekawa tym tematem choć ja wolę białe złoto na tę okazję jednak nie znalazłam na dużo ciekawego info więc postanowiłam pokazać Wam obrączki z stali, które są mega tanie i jest faktycznie ktoś chce zaoszczędzić na ślubie to może takie kupić jednak dla mnie to one bardziej się kojarzą z ozdobami.. pierścionkami niż z obrączką ślubną. 

 Zobaczcie same...




Niby to ładne jednak ten kolor metalu mi w ogóle nie pasuje na obrączkę ślubną.. a na pewno nie taką dla kobiety.

Dla przykładu poniżej obrączki tytanowe, które według mnie wyglądają już bardziej na ślub.
Obrączki tytanowe bynajmniej nie są tanią alternatywą, bo ich ceny są takie same jak ceny obrączek ze złota, jednak trzeba mieć na prawdę ciekawy gust aby wybrać je akurat na ślub gdzie wiadomo, że raczej nie zmieniamy obrączek .. póki śmierć nas nie odłączy więc trzeba sobie zadać pytanie czy warto szaleć?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz