Charms || Zawieszka na srebrną bransoletkę

Wczoraj wieczorem przed snem przeglądałam sobie nowości na eBayu i natknęłam się na zawieszki (charms) do mojej bransoletki srebrnej, którą Wam kiedyś pokazywałam. Takie same ma pandora, apart i kilka innych producentów.

Zwykłe kółeczka z weneckiego szkła pokazywałam Wam w TYM wpisie. Co do kółeczek nie jestem jeszcze pewna co sobie wybiorę ale jakoś niedługo się jeszcze raz temu przyjrzę. Póki co chciałam dobrać coś specjalnego co mi się spodoba a co można sobie właśnie przyczepić do takiej bransoletki. Natrafiłam na taki oto zestaw.


Wszystko stąd wygląda fajnie i na pewno w jakiś sposób oddaje to co nas interesuje ale mi się najbardziej spodobał ten różowy stanik i o dziwo udało mi się go kupić. O takie dziwo, bo chodziłam po kilku podobnych aukcjach wcześniej jednak stanikowe zawieszki były już wysprzedane.

Takie zawieszki o tym są fajne, bo są praktyczne. Możemy je zaczepić na suwak od bluzy, do kluczy czy gdziekolwiek indziej gdzie przejdzie oczko od zapięcia. Za jedną zawieszkę sprzedawca chce tylko 1$.

Drugi fajny zestaw jaki proponuje inny sprzedawca mamy tutaj.


Tutaj najbardziej podobają mi się gwiazda, serducho i niebieska kłódka. Pewno jeszcze sobie coś dobiorę do tego różowego stanika :-) jak przyjdzie to obfocę jak wygląda na ręce już zainstalowany w bransoletce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz