Nadruki na koszulkach || Co mamy w sieci

W tym poście chciałabym się z Wami podzielić tym co znalazłam ostatnio fajnego na eBayu. Muszę przyznać cze eBay jest strasznie wciągający tym bardziej w dziale mody i dodatków dlatego spędzam na nim bardzo dużo czasu, jeśli to nie jest mój pierwszy wpis o eBayu to wiecie zapewne co mam na myśli.

W tym wpisie jak głosi nazwa chcę Wam pokazać nadruki na koszulkach w kroju t-shirt. Ja osobiście uwielbiam takie koszulki, nie od zawsze ale jak już polubiłam to mogłabym praktycznie tylko w takich chodzić. Tutaj możecie sprawdzić jak wyglądają moje t-shirty.

Na początek świetna tunika z kolorową czachą. Biała, luźna + fajny nadruk - czyli to co mi się strasznie podoba. Na mnie może już nie do końca ale na kimś całkiem fajno. To co widzimy poniżej możemy dostać za 14,80$ na kup teraz na aukcji eBaya.


Do takiej koszulki-tuniki możemy nie ubrać nic na nogi, możemy ubrać rurki lub legginsy - wielki wybór okryć głowy, po prostu świetna propozycja.


Kolejna koszulka jest świetną propozycją dla zakochanych, kochane o ile nie macie pomysłu na walentynki, bądź panowie o ile nie wiecie co kupić swojej wybrance serca a wiecie, że kwiatek to można tak dodatkowo zakupić to polecam właśnie taki zestaw koszulek.


Nie dość, że super słodko wygląda to razem to jeszcze nosząc osobno wygląda to dość intrygująco i ciekawie.

Następna koszulka jest taka bardziej tradycyjna a jednak coś w niej jest te asymetryczne pasy wyglądają świetnie.




Kolejka bluzka jest też z czachą ale bardzo ciekawie zastosowaną. Bluzka niby ma czaszkę, ale ma i koronkę i jest bardzo kobieta i ciekawa.


Następna bluzeczka ma ciekawy krój i wygląda naprawdę słodko. Świetnie wygląda z jasną cerą i kręconymi włosami. Całość wtedy jest taka lalkowa i porcelanowa.


Kto powiedział, że koszulki z dziurami nie można nosić... ta koszulka jak najbardziej pokazuje nam że dziury są fajne... choć nie proponuję nagle o północy robić DYI z dziurami na swojej ulubionej tunice.


Choć w sumie... może i ja sama zrobię takie DYI jak znajdę odpowiednią koszulkę - o ile tak to na pewno Wy dowiecie się o tym pierwsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz