Leginsy || wzory i zestawienia

Leginsy albo jak kto woli po angielsku legginsy, to właśnie to co chciałam opisać w tym poście. Postanowiłam dziś pokazać Wam jaki leginsy możemy nabyć w eBayu, gdzie moda jest szybciej niż w Polsce na okół o tydzień lub kilka tygodni. Dlatego także, możecie się szybciej zorientować co będzie królowało na ulicach Waszego miasta :)

Ja sama już dawno nie nosiłam leginsów, ale o ile mam jeszcze względnie smukłe nogi to postanowiłam, że się pokuszę. O ile wymyślę coś fajnego to może nawet zrobię mały OOTD (outfit of the day), kto wie...

Startujemy z pewniaczkiem i klasykiem w jednym, czarne leginsy lekko połyskujące z lycrą. Takie legginsy możecie mieć już za 0,99$ z eBaya (chyba sama się skuszę, bo ta cena to już z przesyłką!). Prezentują się właśnie tak.



Kobietka - modelka, jest bardzo chudziutka, jednak i na większych paniach czarne leginsy będą wyglądały korzystnie. Czarny kolor ogólnie lepiej wygląda na z deczko większych udach niż na zbyt szczupłych. Wierzcie mi - już byłam na etapie kilku kg za dużo i na etapie 10kg niedowagi.

Kolejne legginsy, to jeans czarny i niebieski w wersji 3/4. Za nie na eBayu musiałybyśmy dać już około 10$ co daje jakieś 33zł. Mi osobiście się nie podobają spodnie ani leginsy trzy czwarte więc Wam zostawiam ocenę tego czy one faktycznie są warte swojej ceny. Firma też jakaś krzakowato, bo Loto - nie wiem - przynajmniej ja o takiej nie słyszałam.





Matowe legginsy w różnych kolorach to jest to czego właśnie potrzeba na naszych ulicach w deszczowe dni, kiedy jeszcze brakuje kwiatów. Takie leginsy na eBayu dostaniemy już od 1,75$ w zależności od jakiego sprzedawcy zamawiamy.




Ostatnio nawet pokazały się legginsy ombre.. ciekawe trzeba przyznać. Tylko, że wtedy już nie możemy przesadzać z dodatkami i ozdobami, bo same legginsy są ozdobą.

Poniżej mamy kolorowe legginsy za kolano, na zimniejsze lato bardzo fajna opcja.


Takie żółciutkie na opalone nogi latem - bardzo fajna opcja.

O ile myślicie, że za kolanko to już dużo ciałka do odsłonienia to koreański styl aprobuje także leginsy, w długości krótkich spodenek.


Jakby tego było mało na aukcjach eBay ze stylu koreańskiego nawet coś co u nas byłoby sprzedawane jako majtki sprzedawane jest jako leginsy.







Jest również (już od 1,89$) wersja gładka, czyli bez koronek.


Fajna opcja na ciepłe lato, ale też wtedy gdy chcemy się zabezpieczyć przed wiatrem mają rozhulaną kieckę.

Dla odważniejszych, wersja za 2,99$ imitująca skórę.


Pójdźmy teraz we wzorki. Czasami (jak w przypadku ombre) nasze leginsy mogą być wyjątkową ozdobą - tak jest i w tym przypadku. Koreańczycy wprowadzili leginsy z kokardami. Możecie sobie takie zamówić za 5,69$ (z przesyłką).



Czy one nie są urocze? 

Następne leginsy mogą się spodobać paniom w stylu Goth i Gothic lolitom. Takie leginsy w promocji obecnie mamy już za 5,85$.





Na specjalną okazję w specjalnej cenie 9,97$ mamy seksowne krótkie leginsy.


Te leginsy od razu zajmują się wyszczuplaniem naszego brzuszka (co w moim przypadku pożądane).





Kiedy ja miałam takie uda.. :) hehe no tak, przy tak krótkich spodenkach to trzeba brać pod uwagę wielkość ud, choć jeśli ktoś ma większe udka i dobrze się czuję w krótkich spodenkach to też dobrze, w końcu w Afryce wielkie pupy i uda to 'must have' seksownej kobiety :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz