Rajstopki || Zestawienia fajnych rajstop

Tym razem chcę Wam napisać o rajstopach, nie tylko czarne rajstopy mogą nadawać się na co dzień. 

Chcę Wam przedstawić co możemy dostać na eBay (bo jak wcześniej pisałam, z Allegro same łatwo się rozprawicie :]). 

Ja osobiście już dawno nie nosiłam rajstop - jako ocieplacz na zimę to za bardzo gryzą pod spodniami a tak do spódniczki... jakoś zawsze myślałam, że mam za chude nogi. 

Teraz muszę się mocno puknąć w głowę i stwierdzić, że nogi mam OK (jak nie już Too Much w udach) i dlatego także przedstawiam Wam to co znalazłam i postaram się niedługo zrobić jakiś OOTD (outfit od the day).

Zaczynam standardowo od eBaya - tym bardziej, że niektóre z tamtych produktów mnie zadziwiają i mogę spokojnie powiedzieć, że czasem nie spodziewałam się, że można nawet wpaść na taki pomysł.

Pierwsze rajstopki będą z przytupem, na aukcji osiągnęły już cenę 26$ co na nasze jest ponad 75zł. Rajstopki są od Pretty Poly, oznaczone są jako one size, czyli nie mamy tu naszych jedynek czy czwórek jednak jest adnotacja, że do wzrosku 5' 10'' co na nasze jest około 177cm-178cm wzrostu.

rajstopy

rajstopy pończochy

paris hilton rajstopy

Założę się, że u nas takie rajstopki można dostać taniej niż 75$, ja akurat sugerowałam się filtrem popularności na eBay a nie najniższą ceną.

Kolejne rajstopki są zaprzeczeniem mega seksownego wizerunku poprzednich, które jak widać przypadły nawet na ogół słodkiej Paris Hilton. Następne rajstopki są naprawdę słodkie i niewinne. Przedstawiam Wam grube rajstopy w kropki.

Na aukcji można je kupić za 3,42$ co wynosi jakieś 12zł.

rajstopy w kropki

rajstopy w kropki

rajstopy w kropeczki

rajstopy w kropeczki

Rajstopki też są o dziwo jako one size, jednak producent podaje info, że będą pasować na kobiety o wymiarach XS-M, gdzie grubość bioder mieści się od 85 do 98cm, a wzrost od 140 do 170cm. No cóż w Korei Południowej (skąd jak sądzę jest ta moda.. ewentualnie Chiny) to wszystkie babeczki są raczej nie za wysokie i szczuplutkie więc pewno stąd ten one size.

Na innej aukcji za 5,99$ możemy dostać rajstopy cienkie z imitacją tatuażu.

rajstopy z tatuażem

rajstopy ze wzorem

rajstopy kokardki

rajstopy

rajstopki


Oczywiście pomijając wszelkie udziwnienia pamiętać też musimy o tym, że czasem robi się zimno a wtedy najlepsze są grube i ocieplane rajstopy jednak z ładnym wykończeniem, mamy tutaj takie fajne z polarkiem w środku. Pewno nieco pogrubiają nogi, ale założę się że nieznacznie.

Możemy je mieć za 2,16$

grube rajstopy

grube rajstopy

grube rajstopy

grube rajstopy

Ale one fajnie wyglądają na tym ostatnim foto, na takie super cieplutkie i fajne :)

Kolejne rajstopy świetnie nadają się do swetra i Geek'owego designu, gdzie zakładamy do tego właśnie duży sweter i okulary z grubymi oprawkami. Takie rajstopki mamy na eBayu za 2,99$

wzorzyste rajstopy

rajstopy

rajstopy

rajstopy długość

Oderwijmy się na chwilkę od szarości.. przygotujcie swoje oczęta, bo możecie doznać lekkiego szoku, przed wami kreskówkowe rajstopy w super żarowiastych barwach!

fajne rajstopy


ciekawe rajstopy

Czyż one nie wyglądają zjawiskowo? Kojarzą mi się ze stylem Nicki Minaj, ale równie dobrze widzę, je na nogach azjatki lubującej zespół 2NE1. Możecie mieć te świetnie, desginerskie rajstopy za 5,98$ od razu pozwolę sobie wkleić link do aukcji, bo rzadko trafiam na takie cuda :)

Jeśli chodzi o kolory to może nie do końca chcemy mieć całą tęczę na nogach, ale warto sprawdzić co kto oferuje w swojej gamie kolorystycznej.

kolorowe rajstopy

Kto wie.. może akurat spoglądają na jakiś kolorek stwierdzimy, że do tego świetnie pasowałaby jakaś nasza ulubiona tunika, albo że w tym kolorze wyjątkowo jest nam do twarzy i może warto skomponować rajstopki z czymś.

kolorowe rajstopy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz