Nowe Zawieszki || Zakupy eBayowe

Ostatnio na eBayu pojawiło się bardzo dużo nowych i ciekawych wzorów zawieszek. Praktycznie wieczór w wieczór codziennie przeglądałam co nowego sprzedawcy wrzucają na eBay.com i faktycznie nazbierało się tego dużo w samej cenie do 1$ więc postanowiłam Wam przedstawić co mają do zaoferowania.

Jak wchodzę na eBay to praktycznie za każdym razem pojawia się coś nowego - nawet o ile przejrzałam wszystko na jeden dzień wcześniej. W tym wpisie pokażę Wam pewien zakres produktowy, bo tego na prawdę są tony :-)

Wszystko co tu znajdziecie możecie znaleźć na amerykańskiej stronie eBaya (na co.uk są ceny w funtach i nieco inna oferta). Wszystkie te zawieszki są oznaczone jako darmowa dostawa i towar dostępny do Polski. Bezsensu byłoby pokazywanie czegoś czego same nie możecie nabyć, więc serdecznie zapraszam do galerii cudeniek z eBaya.

Na sam początek posrebrzany 46 cm łańcuszek z trzema zawieszkami w kształcie serca. Serducha są w różnych rozmiarach co sprawia, że lepiej się układają na dekolcie. Dwa serducha mają lekko pooraną powierzchnię a trzecie (najmniejsze serduszko) ma powierzchnię gładką, to sprawia, że praktycznie w każdym świetle choć jeden element będzie ładnie odbijał światło.


Kolejna aukcja a raczej opcja zakupowa 'kup teraz' w identycznej cenie naturalnie jest opcją wyboru pośród wielu zawieszek z różnym motywem kolorystycznym i różnym kształtem. Oczywiście do wszystkiego dołączony jest cm łańcuszek, który tym razem ma imitować złoto, ponieważ zawieszka jest również w tym kolorze.


40 cm to akurat dobra długość dla mniejszych zawieszek. Osobiście uważam, że mniejsze zawieszki lepiej wyglądają gdzieś 10 - 15 cm od szyi a dłuższe i większe zawieszki powinny być na co najmniej 60 cm łańcuszku. Naturalnie każda z nas powinna dobierać łańcuszki do swojej anatomii. O ile kobieta jest tęższa lub/i ma większy biust powinna postawić na dłuższe łańcuszki, które ją wysmuklą w górnej części ciała.

Nie wiem co się ze mną ostatnio dzieje, ale strasznie mnie ciągnie do motywów zwierzęcych. O ile kiedyś jak widziałam bluzkę z panterką to uważałam, że takie ciuszki noszą babeczki stojące pod latarnią - obecnie zdanie mi się przekształciło o 180 stopni i takie ciuszki i dodatki mi się podobają. Naturalnie za wszystko odpowiada krój ubrania bądź kształt i oprawa biżuterii jednak już nie jestem uprzedzona. Jak to mówią - co 7 lat zmienia się gust - mój się więc pewno zmienił :-)

Kolejna wersja wpadła mi również w oko. Jeszcze gdzieś miesiąc temu stwierdziłam, że nie widzę niczego fajnego we Francji więc po kiego miałabym nosić wieżę Eiffla na dekolcie z tymże wtedy mieliśmy do wyboru takie wieżyczki.


 A ostatnio dostarczono nowe wieżyczki...


Bez porównania totalnie. Pierwsze wieżyczki w kolorze oksydowanego złota nie mają w sobie nic ciekawego moim zdaniem natomiast druga wersja wieżyczki jest mega słodka i urocza. Widząc drugą wieżyczkę Eiffla od razu widzę pięknie zakręcone blond loczki i koszulkę z krótkim rękawem z cudne czarno-białe poziome grube pasy. Niestety pierwsza wersja kojarzy mi się tylko z rzeczami na chińskich stoiskach na bazarku.

Ta złotawa wieżyczka Eiffla wisi na 42 cm równie złotym łańcuszku a zawieszka ma długość 3 cm. Strasznie mi się to podoba, że większość zawieszek ma właśnie od razu dołączony łańcuszek. Nie musimy nic dokupywać czy martwić się, że kolory nie będą do siebie pasowały. Każda z zawieszek ma odpowiedni łańcuch co do długości. Każdy z większych elementów na zawieszki jaki kupowałam przez eBay miał dołączony łańcuszek o długości 65 - 75 cm więc można powiedzieć, że sprzedawcy na nas nie oszczędzają a dopasowują długość łańcuszka do wielkości zawieszki oraz do panującego obecnie trendu.

Kolejna opcja to coś równie ładnego ale nie na każdą okazję. To jest coś co pięknie będzie nas zdobić na romantycznej randce a co jednak nie do końca się sprawdzić na imprezie w klubie. Przedstawiam Wam zawieszkę z dużym kwiatem osadzonej w oksydowanym niby złocie.


Ostatnio jakoś jak trafiam na coś co mi się podoba i mnie interesuje to jest osadzane właśnie w oksydowanym złocie - może taki trend - nie wiem, ale właśnie w tym motywie można spotkać naprawdę ciekawą biżuterię.

Całość waży 16 gram a kwiatek podobno jest wykonany z żywicy. Zawiesza jest w wymiarach 2,5 x 6 cm a łańcuszek ma 70cm.

Kolejna opcja jaką mam przyjemność Wam zaprezentować to przerwane serducho ze świecidełkami niby cyrkoniami na srebrnym bądź złotym łańcuszku o długości 40 cm.


Taka zawieszka nadaje się na każdą okazję o ile zestawicie to z czymś odpowiednim. Spokojnie widzę to jako dodatek na randkę, do kościoła czy do pracy. Ozdoba, która jest ładna i praktyczna - takie coś wyjątkowo warto jest mieć w swojej szufladzie z biżuterią - tym bardziej o ile kosztuje 3,15zł z dostawą.

W następnym poście pokaże Wam więcej a póki co zapraszam do przejrzenia reszty wpisów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz