Spodnie Cygaretki || Rozeznanie w sieci

W jednym z moich niedawnych wpisów pokazywałam Wam kapelusik i sweterek w stylu lat 20' i postanowiłam, że poszukam do tego coś na dół i trafiło na spodnie cygaretki. Co prawda mądre źródła sieciowe mówią mi, że cygaretki przeżywały boom! swojej popularności na lata 50' więc tutaj troszkę w historii się minęłam z okresami modowymi jednak jakoś te spodnie mi pasują do tego sweterka oraz kapelusza, które możecie zobaczyć na końcu TEGO wpisu. W tamtym moim wpisie możecie zobaczyć co upolowałam w szmatexie, gdzie każda z rzeczy kosztowała mnie 2zł.

Cygaretki w pewnym sensie przypominają rurki, jednak o ile rurki mogą być jeansowe to cygaretki są bardzie eleganckie i wykonuje je się z materiałów innego rodzaju. Rurki też bardzo często są długie tak, że możemy je sobie spokojnie zawinąć lub pomarszczyć na dole i tak zostawić (fajnie to wygląda do wysokich botków). Spodnie cygaretki sięgają kostki czyli zakładanie do nich bawełnianych skarpetek może nie do końca być na miejscu. Oczywiście o ile nie jesteście taką sławą jak Micheal Jackson bo właśnie te czarne spodnie, które nosił z czarnymi lakierkami i białymi skarpetkami to były spodnie cygaretki. Takie spodenki miały nadawać elegancji ale także dodawać takiego lekkiego gangsterskiego looka. 

Zerknijmy więc sobie co możemy kupić ciekawego w sieci. Niestety mamy bardzo okrojony wybór i nawet jeśli wpiszę cygaretki w sieci pojawiają mi się inne typy spodni. Jedyne co znalazłam ciekawego to 2 opcje z całej sieci. Dla przykładu za 26zł możemy mieć oto takie czarne cygaretki.



Za 75zł z Bazarka mamy takie czerwoniutkie cygaretki.


Nie wiem czy to jest jakaś inna nazwa jeszcze na te spodenki i dlatego jest taki zamęt w nazwach, ale przecież o ile krój jest z nami od lat 50' to chyba wymaga troszkę więcej zainteresowania i chociaż tej poprawności w szukaniu a tu jednak lipa. 

Mi się udało moje cygaretki w kolorze ciemnego złota kupić w dawnej Terranovie w Gdyni ale to było już jakiś czas temu. Wiem, że wtedy jeszcze nie byłam pewna czy taki krój będzie dobrze na mnie leżał jednak okazało się, że jest OK a za spodenki dałam coś chyba 30zł akurat bo była przecena kolekcji, więc gorąco zachęcam spróbować z takim krojem bo pasuje wielu sylwetkom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz