Jeansowe bransoletki || bransoletki dżinsowe

Dzisiaj akurat miałam zająć się swoim pasek jeansowym, który miałam robić razem z Anią jednak jakoś moja wena twórcza wyparowała dzisiaj szybciej niż mogłabym o tym pomyśleć. Na ogół wieczorem (o ile nic mi nie zepsuje humoru) mam wielki potencjał twórczy w sumie już od szkoły kiedy wszystkie prace wykonywałam właśnie wieczorem. O ile nie zrobiłam tego paska wpadłam na pomysł, że może coś innego warto jest zrobić z jeansu jeśli już będę się bawić w DIY.

Jakkolwiek przykładałam mój jeans raz do spodni raz do bluzki to stwierdziłam, że może niegłupim pomysłem byłoby zrobić bransoletkę z jeansu. Taki pomysł nie wydał mi się idiotyczny więc postanowiłam poszukać na eBayu czy coś takiego możemy dostać jednak niczego nie było. Zaczęłam szukać po sieci i wtedy znalazłam wiele fajnych fotek, które chciałabym Wam pokazać.








Jak widzicie propozycji jest na prawdę bardzo dużo a to są jedynie propozycje tego co możemy zrobić sami, bo praktycznie ogranicza nas tylko wyobraźnia i prawa fizyki więc pewno jutro bądź pojutrze zabiorę się za tamte jeansy i zrobię coś ciekawego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz