Krótkie Fryzury || Fryzury na krótkie włosy

Ja osobiście posiada od dłuższego czasu długie włosy jednak przez pewien okres mojego życia nosiłam bardzo krótkie włosy i oprócz spinek i żeli nie bardzo wiedziałam co zrobić. Wiadomo długie i krótkie włosy zachowują się całkowicie inaczej, używamy do nich nawet osobnych kosmetyków stylizacyjnych więc pomyślałam, że fajnie będzie jak Wam przedstawię kilka fajnych pomysłów na krótkie fryzury, które są modne, fajne i świeże po to abyście tak jak ja nie spinały włosów po prostu spinką jak za czasów lat 90... już dawno jesteśmy poza tymi czasami więc warto zaszaleć :-)

Od razu tutaj musimy sobie wyjaśnić, że krótkie fryzury mogą być równie słodkie i seksowne jak długie, tylko po prostu nie musimy tyle czekać przy suszeniu włosów..

Serdecznie zapraszam do galerii. Ostatnio nadal sława nie słabnie Bob'om ale jak zobaczycie nie tylko Bob fajny na krótką fryzurę.
















Jak dla mnie to przedostatnia stylizacja jest najfajniejsza. Dziewczyna wygląda tak nieco rockowo i swobodnie ale te fryzurę bardzo łatwo zakręcić w drugą stronę na tył głowy i mamy niezwykle elegancką fryzurę w stylu lat 80 z teledysku babeczki z zespołu Eurythmics, którą pewno kojarzycie z teledysku Sweet Dreams (are made of this).

Przy okazji wrzucę Wam ten teledysk choć wokalistka ma tu już inne włosy ale to nadal krótka fryzura więc na najbardziej pasuje do tematu + piosenka jest całkiem fajna na takie wstrętne zimowe dni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz