Przedłużanie Zagęszczanie Włosów || Troszkę info na temat

Wczoraj z Anką z bloga the blond state of mind gadałyśmy o programie Piękna i Bestia na TVN Style, gdzie ludzie z poważnymi deformacjami próbują przekonać zapatrzone w siebie osoby, że jest coś więcej niż piękno naszego ciała co liczy się w życiu. Trafiło jakoś na temat dopinania sobie włosów gdzie Anka widziała kobiety praktycznie łyse po właśnie takich zabiegach. Strasznie mnie to zdziwiło, bo o ile wiedziałam, że to nie jest do końca miłe i zdrowe dla włosów, to żeby aż stracić każdy włos z głowy.. 

Niedawno się zastanawiałam nad zagęszczeniem włosów, bo moje są długie, ale jest ich stosunkowo mało. Jako dziewczynka zawsze miałam tych włosów tyle, że mój warkocz był grubości nadgarstka a teraz - jest o połowę mniej. Tyle, że u mnie to pewno powód farbowania włosów w okresie liceum-studia. 

Przechodziłam już czerwone włosy; pomarańczowo-łososiowe; czarne; fioletowe; jasny blond.. podczas gdy mój kolor włosów to taki ciemny blond z rudymi refleksami. Właśnie przez ten deficyt włosowy stwierdziłam, że oszczędzę sobie i kupię takie doczepiane włosy jednak informacja od Ani mnie na tyle zszokowała, że porzuciłam ten pomysł. Dla tych dziewczyn, które jednak chcą to zrobić postanowiłam poszukać troszkę informacji.
Co o tym piszą na forach (od razu uprzedzam, że to cytat, błędy nie poprawione)

Wypowiedzi:


"jestem fryzjerka i to zależy jaki salon jak przedłuża jest dużo metod i każda jest inna i ma inna cene.

tak jak koleżanka wyżej wymieniła a u mnie w salonie przedłużamy na taśmach jest to zabieg 30minutowy włosów nie niszczy w ogóle,utrzymuje sie dopóki nie bedziesz miała odrostów i nie bedziesz musiała ich spowrotem zdjąć i założyć,klientki mają już po 2 ,3 lata i tylko ściągaja jak chca zafarbować albo maja duże odrosty,to nakleja sie specjalna taśme na włosy i jak chcesz śgiągnąć to mozna specjalnym płynem ściągnąć,i znowu se możesz założyć.

niestety koszt 700zł,ale włosy w 100%naturalne można farbować prostować krecić."


"ja mialam przedluzane wlosy hmm jak juz to polecam predluzac ci wosy wlosem naturalny,pomimo ze troszke obciazaja to nie wymagaja dodatkowych pielegnacji : a wiec wlos sztuczny jest niesamowicie widoczny juz po 1 myciu poprostu jest roznica to widac ze masz wlosy sztuczne naprawde nie przedluzaj sobie wlosow wlosem sztucznym bo to sa pieniadze rzucone w bloto .Jak juz sie zdecydujesz to tylko wlosem naturalnym wiem moze jest to bardziej kosztowe efekt przedluzania utrzymuje sie do 3 - 5 miesiecy zalezy od tego jak szybko ci rosna wlosy Jest naprawde wiele metod metoda obraczkowa powoduje przecinanie i w rezultacie utrate czesci zdrowych wlosow metoda na goraco lub metoda splotow powoduje wyszarpywanie naszych wlosow przy zdejmowaniu doczepionych pasemek"

"ja mialam przedluzane wlosy metoda klejenia ale podczas sciagania pasemek wlosy sa szarpane i traca na kondycji a natomiast obraczki jak obraczki mozna sobie wyobrazic poprostu przecinaja i traci sie w czesci wlosy obraczki mozna je otwierac i podciagac do gory co 2 miesiace mam namiar pewna osobke ktora przedluza wlosy za pomoca kreatyny, kleju zywicznego lub woskowego wlasciwie nie wiem co to za metoda pisza ze jest bardziej bezpieczna dla wlosa ta pani przedluza wlosy wlosem naturalnym na terenie krakowa i warszawy u siebie w mieszkaniu lub mieszkaniu klientki 50 pasemek - 450 zl .[...]"

Jak widać praktycznie obojętnie jak się zabierzemy do zabiegu to nasze włosy nie będą z tego zadowolone. Sprawdziłam więc jakie są metody na przedłużanie i zagęszczanie włosów.

Metody przedłużania i zagęszczania włosów:

1. Metoda Racoon
W tej metodzie włosy są sklejane ze sobą specjalnym woskiem, który nie uczula skóry. Kępek włosów sklejonych woskiem umieszcza się w odległości pół centymetra od nasady głowy i skleja z kępkiem własnych włosów.  Metoda jest podobno bardzo trwała.

2.  Mikroringi
Jak sama nazwa wskazuje włosy doczepiane są do naszych włosów za pomocą bardzo malutkich obrączek i bardzo mocno ściskane obcążkami. Plusem tego zabiegu jest brak użycia wysokich temperatur jednak niektóre klientki skarżyły się, że obrączki je uczulają.

3. Metoda tulejek
W tym przypadku włosy są doczepiane do naszych włosów na pomocą miedzianych tulejek. Zabieg niestety nie nadaje się dla osób uczulonych na miedź. Po około 3 miesiącach musimy zgłosić się na podciągnięcie pasemek znów do góry, aby były bliżej głosy jednak ten proces trwa bardzo długo. 

4. Metoda Keratynowa
To jedna z tych metod, w której potrzeba użyć wysokiej temperatury. Sztuczne pasemka na swoich wierzchach mają keratynowe osłonki i one pod wpływem wysokiej temperatury zostają połączone z naszymi włosami. W zabiegu używa się 180^C.

5. Metoda laserowa
Jest to metoda nowa, pozwala na robienie z włosami wszystkiego co chcemy czyli możemy je nawilżać, farbować, prostować.. tylko zabieg jest bardzo drogi. Łączenia są bardzo dyskretne więc można pozwolić sobie na bardziej wymyślne upięcia fryzur.

6. Metoda taśmowa
Metoda ta jest tylko dla osób w grubymi włosami ponieważ łączenia są dość widoczne, za to metoda nie jest inwazyjna i nie używa się wysokim temperatur. W tej metodzie najpierw dobiera się warkocze wzdłuż głowy i do tego warkocza dołącza się pasemka.

O ile znalazłam informację w Internecie to tych metod jest o wiele więcej, jednak te są najczęściej wybierane przez kobiety.

Tutaj wideo z YouTube, które polecam od użytkownika TheStudioBurda, który pokazuje że przedłużanie włosów nie jest czymś co zrobi nam krzywdę.



Następnie tutaj film o tym jak fryzjerka mówi, jak włosy zostały zniszczone po przedłużaniu i zagęszczaniu i co trzeba zrobić aby naprawić takie włosy.


1 komentarz:

  1. Tu sie sprawdza powiedzenie , ze czasem mniej znaczy lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń