Pióra do włosów

Od pewnego czasu jak przeglądam piórkowe kolczyki, o których też zbieram informację i materiały aby Wam napisać natknęłam się na pióra do włosów. Szukając po sieci o tym info zauważyłam, że nie wiele z Was jeszcze jest zainteresowana tym temat. Oczywiście co tu się dziwić, kto będzie sobie wciskać kolorowe piórka we włosy jak mamy na dworzu tyle śniegu, że można zrobić igloo i temperaturę -10 stopni Celsjusza jednak myślę, że na wiosnę - może latem, ten temat będzie bardziej na topie.

Ja osobiście przechodziłam przez wiele kolorów włosów i już naprawdę miałam takie mozaiki na głowie czasami, że spokojnie można to nazwać dziełem sztuki choć nie koniecznie powalało to swoim pięknem. Co chciałam niegdyś bardzo zrobić a na co się jednak nigdy nie zdecydowałam to pomalowanie włosów na ciemny turkus. Nie wiem czy to wpływ anime czy po prostu lubię ten kolor to go chciałam mieć na włosach ale teraz jak już jestem starsza to nie muszę się tak wygłupiać i farbować.. wystarczy że doczepię sobie pasemko albo właśnie takie piórko.

Jak zaraz zobaczycie piórka mogą być naprawdę różne i to, że ja na to mówię piórko nie musi oznaczać że będą to maleńkie, zwiewne nimfy na naszych włosach.. niektóre pióra są duże i rozłożyste więc myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Na początek takie troszkę indiańskie motywy. Popatrzcie na zdjęcie 1 jak to pięknie wygląda w całości.




Jak widzicie niektóre z tych piórek tworzą nam jakby takie warkoczyki co wygląd z daleka bardzo naturalnie.

Dla osób, które lubują się w nieco bardziej szalonych barwach w stylu cyberpanków czy future dubstepu polecam piórka poniżej. Mają w sobie coś takiego zimnego i metalowego ale i związanego z osobowością i własnym stylem.


Kolorów tak naprawdę mamy od groma, piórka są bardzo łatwe do zakolorowania samemu w domu jednak trudno w naszych warunkach geograficznych znaleźć odpowiednie pióra. O ile tak jak ja mieszkacie blisko morza to może jeszcze tak, bo łabędzie pióra są piękne jednak po 1 ile tych piór trzeba by znaleźć aby dobrać jakieś fajne i odpowiednie kształtem a po 2 biolodzy nie polecają w ogóle zbieranie takich piór. 

Dlaczego?

Ponieważ w piórach mogą się przenosić choroby ptasie, a raczej nikt z nas nie chciałby aby przez piórko na włosy przeszło na nas jakieś ptasie choróbsko. Dlatego ja też tutaj Wam tego nie polecam - lepiej dmuchać na zimne a takie piórka w sieci naprawdę nie są drogie. Za jakieś 15-20zł na eBayu już możecie dostać coś ciekawego nawet na długie włosy. A kolory jak już mówiłam bajeczne. Zobaczcie same.


Ogólnie o ile nie wiecie jak to się zakłada to polecam kupienie sobie takiego zestawu do nakładania takich doczepianych piórek do włosów, bo mamy instrukcję od A do Z co najpierw użyć, jak użyć, jak to powinno wyglądać, bo gdy kupimy same doczepy to możemy mieć problem z doczepieniem tego.

Zestawy na ogół wyglądają tak



W zestawie są na pewno pasemka, gumeczki silikonowe do przyczepiania takich doczepów oraz narzędzie, którym to można dość łatwo zrobić. Tutaj akurat za około 50zł macie zestaw 1 przyrządu do nakładania piór, 65 gumeczek silikonowych i dość sporo przyczepów w różnych kolorach.

Jak widzicie na włosach manekina widać dość, że to jest doczepiane pasemko jednak jakby to wpiąć głębiej wyglądałoby jak nasze wlosy.. co jest raczej dziwne skoro to pióra. Jakkolwiek efekt jest bardzo ciekawy i kuszący więc serdecznie zapraszam do próbowania nowych rzeczy a może właśnie takie piórka to będzie fajny prezent dla jakiejś kumpeli albo dziewczyny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz