Kolczyki z piórkami i łańcuszek na włosy || ebay.co.uk

Właśnie z Anką przeglądałyśmy sobie aukcje na eBayu dotyczące łańcuszków na włosy i wpadłam na coś co po prostu mnie urzekło. Niestety mój obecny budżet nie pozwala mi zaszaleć więc nie wiem, którą wersję kolorystyczną tego cudeńka sobie wybrać.

Osobiście ludzie mówią, że dobrze mi w turkusie i żółtym (to żadna analogia do barw mojego miasta :])  ale także w karminowej barwie a tutaj akurat nie ma takiego zestawienia kolorów stąd mój dylemat. Do mojego koloru włosów, który określam jako rudy-blond pasuje naprawdę wiele różnorodnych kolorów tym bardziej, że mam dość jasną cerę, albo zbyt bladą jak kto woli. 

Do wyboru mam takie oto trzy kolczyki z łańcuszkiem na włosy.

kolczyki z piórkami

kolczyk z łańcuszkiem

łańcuszek na włosy


Jeden taki kolczyk z łańcuszkiem łącznie już z przesyłką kosztuje 3 funty (na ebay.co.uk - na ebay.com nie widziałam) czyli na nasze 16zł. Nie mam za bardzo jak wydać nagle z kieszeni prawie 5 dyszek dlatego mam ten dylemat, które wybrać. Nie wiem może jeszcze posprawdzam co jest ciekawego na brytyjskiej stronie eBaya bo jak widzę oferta się nieco różni i choć jest droższej na brytyjskiej wersji to bywają prawdziwe perełki właśnie tak jak te piórkowe kolczyki z łańcuszkiem.

Od razu dodam, że strasznie skusił mnie jeszcze piękny i słodki łańcuszek z perełkami na włosy (też tylko w wersji co.uk).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz