Ćwieki || Ozdabianie ubrań i dodatków

Witajcie Kochane!
Już jakiś czas temu naszła mnie myśl aby zacząć przerabiać ubrania i dodatki na jakiś swój wymyślony sposób. Bardzo podobają mi się ubrania, które dziewczyny przerabiają na YouTube. Ścinają spodnie i malują na nich ciekawe wzory, nadają nowe faktury, a inne wycinają nożyczkami fantazyjne wzory na plecach zwykłych t-shirtów.

Ja bym zaczęła od koronek i ćwieków. Tak wiem to są zupełnie inne światy, ale akurat takie ozdoby mi się najbardziej podobają. Jedne bluzeczki był usłodziła piękną, białą i lekką koronką a inne bluzki byłyby w stylu rock n roll'owym z ćwiekami w różnych kolorach. Ogólnie bardzo spodobał mi się styl jaki promuje Nicki Minaj i LMFAO i choć nie widzę dla niego miejsca w innych miesiącach niż latem (w swoim wykonaniu) to bardzo mnie nęci aby w końcu coś takiego wyszykować.

Zacznijmy więc od ćwieków, bo o tym jest ten wpis. Ćwieki bywają różne, w kolorach metalów lub kolorach tęczy, mają regularne wzory jak koło czy kwadrat, ale bywają też w kształtach np. gwiazdek. Niektóre są bardziej płaskie a inne wystające - to tylko od Waszej wyobraźni zależy co i jak wykorzystacie.

Na początku skupmy się na ćwiekach w kształcie koła.






A teraz coś bardziej drapieżnego, bo nie każda z nas tutaj jest grzeczną dziewczynką. Tyle że pamiętajcie też o tym, że niektóre z tych propozycji mogą zagrażać Waszemu bezpieczeństwu... nie fajnie by było się gdzieś zahaczyć albo do kogoś przyczepić - tym bardziej o ile to by był jakiś pijak.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do galerii.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz