Tatuaże || Część 2

Już jakiś czas temu zauważyłam, że mój wpis o tatuażach cieszył się wielkim zainteresowaniem. Obiecałam tam, że podam Wam jeszcze inne ciekawe wzory i właśnie teraz przychodzę do Was właśnie z tym tematem. 

W pierwszym wpisie, który znajdziecie Tutaj pisałam o tatuażach gwiazd, smoków, aniołów, diabłów oraz motyle. W tym wydaniu mam dla Was co innego, a co? Zapraszam - dowiecie się samo.

Na początek coś co na pewno spodoba się każdej romantycznej kobiecie czyli motywy kwiatowe. Przejrzałam multum zdjęć i wybrałam dla Was te według mnie najfajniejsze.
















Pięknie i egzotycznie się zrobiło od tych tatuaży z kwiatami. Takie egzotycznie kwiaty od razu przypominają takie klimaty ciepłych krajów, owocowych drinków i rajskich ptaków. Jeśli chodzi o ptaki.. to skupmy się teraz na piórach.










Zrobiło nam się troszkę mistycznie a więc teraz skupimy się księżycu, który swoim blaskiem pokaże Wam tatuaże z księżycem :) hehe zapraszam








Skoro był już księżyc to teraz pokaże tatuaże ze słońcem aby zrobiło nam się ciepło :)




OK, mieliśmy już tatuaże z księżycem, tatuaże ze słońcem, tatuaże z piórem, tatuaże z kwiatami zdjęć jest cała masa więc mam nadzieję, że coś się Wam spodoba a o ile sobie coś wybierzecie dla siebie to dajcie proszę znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz