Kolczyki z eBaya || Zakupy eBayowe

Niedawno przyszły do mnie kolejne kolczyki z eBaya i kolczyki z AliExpress. Kolczyki z eBaya kosztowały mnie 3,20zł niestety z tymi z AliExpress był mały problem. Jak Wam niedawno pisałam w innym poście o ile eBay sprzedaje detalicznie przedmioty jak Allegro to AliExpress sprzedaje hurtowo. Ja mądra jednak postanowiłam poszukać sobie kolczyków i natrafiłam na takie fajne z elementem zwierzęcym jakiegoś geparda bodajże i co się okazało po czasie trzeba było dopłacić. Już myślałam, że miałam wielkie szczęście kupując fajne kolczyki za 0,6$ co wychodzi mniej więcej 2zł jednak po kilku dniach dostałam informację od sprzedającego, że można u nich kupić detalicznie jednak jeśli kupię przedmioty za mniej niż 15$ to muszę dopłacić 2$ więc w sumie zamiast 2zł zapłaciłam 8,3zł za coś co dokładnie na eBay było za 4zł ale nie drobiazgujmy się już tam bo to i tak nie dużo. 

Przedstawiłam Wam tę sytuację dlatego, żebyście były świadome jak działa AliExpress i żebyście wiedziały, że na eBayu jest to samo tylko detalicznie faktycznie (bez dodatkowych kosztów) i wychodzi o wiele bardziej korzystnie. Zdaję sobie sprawę, że w tych czasach trzeba patrzeć na budżet a i po co robić jakieś dodatkowe wpłaty co wydłuża okres czekania na towar.

Pierwsze kolczyki to właśnie te z AliExpress.


Kolczyki fajnie komponują się z moim kolorem włosów i pasują do wielu stylizacji. Praktycznie do każdej gładkiej koszuli. Są zarówno zadziorne jak i eleganckie przez te wykończenia z takiego oksydowanego złota w postaci takich mini kuleczek dookoła kryształka.

Kolejne kolczyki jak zobaczyłam stwierdziłam, że muszę mieć do wszystkich moich letnich stylizacji w stylu LMFAO gdzie królują szalone kolory i duże wzory. Te kolczyki kosztowały mnie 3,20zł i czekałam na nie miesiąc (co nawet jak na eBay jest długo) ale i tak zimą jakoś mi nie pasują - jak pisałam czekają na lato.


Tak jak później na to zwróciłam uwagę takie kolczyki ma jedna z gwiazd kPopu G Dragon na teledysku. W teledysku poniżej w 0:32 możecie zobaczyć identyczne kolczyki tylko, że w kolorze malinki jak te moje za 3,20zł. I kto mówił, że gwiazdy z teledysków są ubrane w drogie rzeczy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz